Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Even een vraagje ?

Waarom als mensen problemen hebben moeten we betalen om geholpen te worden als we 1201 bellen? Het is mssn maar 45 cent maar je belt meer dan 1 x ik heb 7 x moeten bellen voor dat ik eindelijk een keer werd geholpen en de iets werd gedaan. Kijk ik kom maar op iets van 3 euro. Maar er zijn mensen die bellen veel vaker. Maar om te moeten te betalen om geholpen te worden door jullie fouten of informatie vind ik geen klanten"services"

Dus me vraag is waarom mensen laten betalen voor services ? Maak er dan klantensdienst van.
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Eigenlijk doen we dat al toch? Klantenservice is heel duur en we krijgen als provider enorm veel vragen. Het is niet te doen om dat allemaal in alle gevallen gratis te maken, maar we maken het al veel goedkoper dan het overgrote deel van de servicenummers in Nederland.
Je betaalt bij ons per gesprek, en dan ook nog maar 45ct. Bij bepaalde van de nieuwe abonnementen is het zelfs gratis.

Volgens mij doen we het zo gek nog niet toch?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic