witchie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen enkel bereik meer in Cuijk Padbroek

Sinds ca. 6 weken. na de brand op het Hermelijnkwartier heb ik totaal geen bereik meer thuis en in de wijk. Vandaag hoorde ik dat de zendsteunzenders op de flats van Patrijzenveld/Fazantenveld het bereik hebben moeten verlagen vanwege te hoge straling. ik klaag steen en been en stuur telkens foto's van geen mogelijkheid tot zelfs maar kiezen voor netwerk Vodafone. Alleen kpn en t-mobile. Zeer slechte reclame en zeer slechte hulp via de Webcare. Telkens weer toestel opnieuw aanzetten, simkaart eruit, ander toestel. Niet een keer maar keer op keer . Ik ken intussen wel al die ^letters van de Webcare. Mijn partner heeft zijn abo maar opgezegd en is naar een andere provider overgestapt. Ik overweeg dat na meer dan 10 jaar ook deze stap . Een zeer gefrustreerd mens!!
16 Reacties 16
willemBTS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier vanuit Haps precies hetzelfde probleem!
 
Waardeloos! Wil het abonnement ook gaan opzeggen, is dit bij je partner zonder problemen gelukt?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi witchie,

Ik heb de conversatie die met ons gehad hebt via Twitter even doorgelezen. De technische dienst is ermee bezig, als wij geen nieuwe info hebben kunnen we dit ook niet doorgeven helaas:(. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk klachten uit dit gebied te verzamelen in dit topic. Als je meer mensen kent die hier last van hebben, laat ze dit dan ook melden in dit topic.
marceldekkers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier regio Boxmeer wel gewoon goed 3g bereik maar geen data/internet.
 
 
joost123

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier in Boxmeer binnen in huis geen 3G, zelfs maar matige Edge-verbinding. Buitenshuis met geluk wel 1 streepje 3G-ontvangst, maar meestal niet. T-mobile heeft hier wel uitstekende dekking. Zit er sterk over te denken om mijn 2 abonnement om te zetten naar T-mobile.
rooijdeb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier hetzelfde. Geen bereik in Padbroek en ook niet bereikbaar. Zelfs geen voicemail service voor mensen die mij willen bereiken.... Ik heb via klachtenformulier om compensatie gevraagd (19-08-2013), nog geen reactie ontvangen. Periode van onbereikbaar zijn werd bij mij opgemerkt op: 5 augustus en duurde tot 18 augustus. Lijkt erop dat nu (27-08-2013) hetzelfde probleem weer speelt. Simkaart is nog gewoon in orde.
Ik heb mijn abo beeindiging inmiddels in gang gezet. Ik ben vele jaren klant geweest (vanaf Libertel tijd). Jammer...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
rooijdeb schreef:
Ook hier hetzelfde. Geen bereik in Padbroek en ook niet bereikbaar. Zelfs geen voicemail service voor mensen die mij willen bereiken.... Ik heb via klachtenformulier om compensatie gevraagd (19-08-2013), nog geen reactie ontvangen. Periode van onbereikbaar zijn werd bij mij opgemerkt op: 5 augustus en duurde tot 18 augustus. Lijkt erop dat nu (27-08-2013) hetzelfde probleem weer speelt. Simkaart is nog gewoon in orde.
Ik heb mijn abo beeindiging inmiddels in gang gezet. Ik ben vele jaren klant geweest (vanaf Libertel tijd). Jammer...
Hi Rooijedeb,

We vinden het ook erg vervelend maar het klopt inderdaad dat er nog problemen gaande zijn in die regio. Die duren langer dan gehoopt/verwacht. 😞 We doen ons best om de problemen zo snel mogelijk op te lossen! Onze excuses voor het ongemak in ieder geval.
henryclaassen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat ik veel problemen heb met de ontvangst. Het telefoon bereik schommelt veel te veel. Enkele keren per dag een x bij mijn ontvangst. En als ik al ontvangst heb schommelt het tussen nul en 5 strepen binnen 1 minuut terwijl ik stil zit met mijn nieuwe LG G2. Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een provider. Ik heb al contact gehad met met klantenservice en die konden alleen mijn simkaart instellingen resetten. Ik heb zelfs regelmatig een freeze frame en kan dan zeker 1 minuut niks met de telefoon. Erg jammer dit allemaal. Hopelijk komt er snel een oplossing NIEUWE MAST MISSCHIEN. En compensatie voor geleden schade......
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @henryclaassen,

Welkom op ons Forum. Op dit moment zijn er geen problemen meer bekend in Cuijk. Kijk eens de stappen in dit topic. Wellicht dat hiermee al de oorzaak gevonden kan worden. Mocht het daarmee niet werken noteer dan de uitkomst van de test die zijn gedaan in dit topic. Vermeld ook de postcode waar je deze problemen ondervindt. Dan kunnen we hopelijk samen achter de oorzaak komen en hiermee het probleem oplossen. Er geldt geen compensatieregeling bij verstoringen.
avdmonde

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds wegvallende of zeer slechte verbinding in Padbroek, in cuijk centrum probleemloos.
Leek eerst op een toestel probleem maar met ander toestel hetzelfde euvel.
Telfort, T-Mobile, KPN probleemloos dus wat mij betreft geen toestel issue.
willemBTS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies hetzelfde vanuit Haps...

Is al een lange tijd gaande, de ene keer is het erger dan de andere keer.
Ging net een paar weken weer goed, vandaag (25-6) kon ik niet eens een gesprek voeren... andere kant kan me ineens niet meer horen...

Echt waardeloos, dit speelt al een hele lange tijd, vandaag heb ik ook een melding gedaan bij klantenservice.


Laat je geen andere simkaart of van die truckjes aansmeren, want daar ligt het absoluut niet aan!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi,

Tot vanochtend waren er werkzaamheden gaande in Cuijk. Link Deze zijn nu opgelost!
valkenhorst

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog steeds dramatisch. dit moet toch opgelost kunnen worden!!!!

ik werk veel thuis voor mn werk en als ik aan het bellen ben dan valt mijn verbinding steeds weg ik hoor wel de andere wel maar zij horen mij niet.

moet echt snel opgelost worden anders moet ik na ruim 20 jaar overstappen naar een andere provider.

help!!!!!!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je na de werkzaamheden ook al je toestel een paar minuten uit gehad? Dat is nodig om je nummer opnieuw aan te melden op het netwerk.
willemBTS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idd nog steeds dramatisch, kan niet eens bellen... ik gebruik mn telefoon ook zakelijk... en de lijn valt gewoon stil vanaf mijn kant...

Klantenservice belt gewoon niet terug...
TheMuk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt helemaal. Bereik vodafone op 5431 en ook 5435 is dramatisch slecht en er komt maar geen oplossing.

Die zenders op de flats in de padbroek kunnen ze net zo goed weghalen want ze doen het toch niet. Kijk voor de lol oom op de 4g kaart van vodafone voor na 4 oktober. Dan zie je dat cuijk en Sint agatha bij de landelijke 4g dekking geen zo nauwelijks dekking zullen hebben!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @TheMuk,

Op dit moment zijn er problemen bekend op deze locatie. Kijk in dit topic voor meer informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic