Dw3R

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huidig nummer porteren, huidig abonnement telnummer wijzigen.

Ik krijg binnenkort een telefoon van de zaak met abonnement.

Nu wil ik graag mijn telefoonnummer van mijn huidige vodafone abo porteren naar mijn zakelijke abonnement maar het huidige vodafone abonnement wat ik heb behouden met een nieuw telefoonnummer.

Is dit mogelijk?
4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Dw3R, het is niet mogelijk om telefoonnummers tussen abonnementen te wisselen.

Wat je zou kunnen doen is het contract met je eigen nummer overdragen aan je baas. Let er dan op dat het contract, nummer, etc, eigendom worden van je werkgever. Je kunt vervolgens privé een nieuw abonnement met een nieuw nummer afsluiten. Dat levert bijna hetzelfde effect op. Het belangrijkste verschil is dat je privé niet je oude abonnementsvorm houdt maar de nieuwe abonnementsvorm die je uitgekozen hebt. Maar ik denk dat de nieuwe abonnementen op de meeste vlakken uitgebreider zijn dan de oude 🙂
Dw3R
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord.

Hier schiet ik alleen niet zoveel mee op, want juist mijn huidige abonnements voorwaarden zijn niet meer te vinden (oude F&F, internet Maximaal).

En wat als ik mijn huidige nummer porteer naar een vodefone prepaid simkaart. Kan ik dan een nieuw nummer op mijn huidige simkaart/abonnement krijgen? Het moet niet zo ingewikkeld zijn om van telefoon nummer te wisselen toch?
Er is toch ook een mogelijkheid om "gewoon" van telefoonnummer te wisselen? Alleen wil ik het te vervangen nummer opnieuw gebruiken. In welke vorm dan ook.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Dw3R,

Het behouden van je nummer is het probleem niet, echter het behouden je abonnement is niet mogelijk wanneer je met nummerbehoud overstapt naar prepaid. Alle mogelijkheden met nummerbehoud staan beschreven op http://vodafone.nl/nummerbehoud.
Dw3R
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus het is ook niet mogelijk.. (zo zie ik het) om Telefoon nummer A op simkaart B te programeren. en telefoon nummer C op simkaart D ?
Als ik nu een abonnement aanvraag, dan gebeurd toch precies hetzelfde? Of wanneer er een SIM swap uitgevoerd word. Is dit toch ook het geval?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic