Joram77

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen en slecht netwerk

Hallo Vodafone,

Ik heb sinds een half uur geen netwerk in de omgeving van 't Harde. Sporadisch is de verbinding even een paar seconden terug met 1 streepje en 2G maar zodra ik weer iets wil doen of klantenservice wil bellen is de verbinding weer weg.

Wanneer ik buiten ga staan is het iets beter.

Normaal heb ik hier ook binnen gewoon vol bereik en 4G.
8 Reacties 8
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Joram,

Lees eerst het standaard-topic voor netwerk-vragen door als je (tijdelijk) geen of een slechte netwerk-verbinding hebt.

Het topic heet: Lees mij als je niet kunt internetten, bellen of sms-en
En in dat topic staan heel veel tips en adviezen over wat jijzelf kunt doen om achter de oorzaak van de slechte netwerk-verbinding te komen. Volg alle gegeven adviezen op.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Ons-Netwerk/Lees-mij-als-je-niet-kunt-internetten-bellen-of-sms-en/td-p/...

Succes!


Netwerker
Joram77
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uiteraard heb ik dat gedaan!!!!Gefrustreerde man

Anders zou ik hier ook geen bericht plaatsen......

Alleen de stap van klantenservice bellen gaat niet, want ik kan niet bellen. Daarom is er toch ook een forum?!?!
"Wil je graag via ons forum hulp, dan kan dat ook."

Anonymous
Niet van toepassing
Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen. Via het forum krijg je antwoord via andere klanten/ forumleden.
Je kunt dit wel via de chat doen of via Facebook mocht je de mogelijkheid niet hebben om te bellen.
Anonymous
Niet van toepassing


Probeer eens handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Ik raad u ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Zie voor meer informatie tevens: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Eerste-hulp-bij-Netwerkproblemen/td-p/255897
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Joram77, is het nog gelukt a.d.h.v. de tips? Wist je dat we tegenwoordig ook een Network Crew hebben? Zij onderzoeken de oorzaak van je netwerkprobleem. Je kunt nu zelf via de website een Network Check doorlopen.
freddy11

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
MelH schreef:
Hallo @Joram77, is het nog gelukt a.d.h.v. de tips? Wist je dat we tegenwoordig ook een Network Crew hebben? Zij onderzoeken de oorzaak van je netwerkprobleem. Je kunt nu zelf via de website een Network Check doorlopen.

freddy11

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes


*moderator edit: persoonelijk gegevens verwijderd*
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Mag ik je vragen om je privé gegevens te verwijderen, dit is ivm met je eigen privacy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic