sandrasenden

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik

Al heel de dag kan ik niet bellen, sms of internetten. Lijjt wel of ik afgesloten ben. is er een storing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
sandrasenden
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hij doet het vandaag weer, dus opgelost.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Sandra,

Als je een postcode voor me hebt dan kan ik voor je nakijken of er een storing is 🙂
sandrasenden
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hij doet het vandaag weer, dus opgelost.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Mooi zo!
Bedankt voor de terugkoppeling!
Mar82

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier al vanaf 27 mei geen netwerk! Kan niet bellen en niet gebeld worden, internet alleen via wifi. Postcode 3731. Al op meerdere manieren contact gezocht met Vodafone maar geen enkele reactie! Nu dus al 9 dagen zonder netwerk!!!!! Zijn jullie al bezig met een oplossing? ??
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ja, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Bedankt voor het melden 🙂
albert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de zelfde problemen en de zelfde postcode, is erg vervelend en hoelang gaat dit nog duren?
Mar82

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het duurt belachelijk lang! 9 dagen en nog geen oplossing?!!! Erg handig als je telefonisch bereikbaar moet zijn NOT!!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Mar82 Kijk even in dit topic.

Mar82

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@ annabelle_ Hoi Annabelle, Wat moet ik daar zien? De tips die er staan helpen niet aangezien het een netwerk probleem in De Bilt is. Wanneer ik bijv. In Zeist ben kan ik wel bellen en gebeld worden.
Weijnands

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben al twee weken geen bereik, zowel Vodafone als HollandseNieuwe (ook Vodafone netwerk)
Heb diverse malen klantenservice gebeld, wat een deceptie, 1e keer werd de hoorn op de haak gegooid door Vodafone medewerker, heel onbeschoft, zeker na meer dan 15 min in de wacht te hebben gestaan. Dit terwijl ik alleen vroeg of ik van het contract af kon komen wat net was verlengt voor twee jaar (oh wat heb ik hier een spijt van)!! Vanmorgen weer eens gebeld met de vraag hoe het er voor staat met de storing, oh even kijken meneer, ja ik zie het, er is storing aan diverse zendmasten. Ik zeg ja al twee weken, sorry meneer maar kan ik iets anders voor u betekenen, was de standaard ingestudeerde vraag. Ja zeg ik, ik wil van mijn contract af, oh dat kan niet meneer, want in de kleine lettertjes staat dat een storing geen reden is om uw contract te beeindigen. Ik vertelde die mevrouw dat zij een cursus consumentenrecht moet gaan doen, want ze geeft de verkeerde informatie. Hier is sprake van een wanprestatie, en dus gaan wij de automatische incasso storneren (terughalen) Dit gaan we doen net zo lang tot dat Vodafone de storing DEFINITIEF heeft opgelost, ik raad iedereen aan dit ook te doen.
Weijnands

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben al twee weken geen bereik, zowel Vodafone als HollandseNieuwe (ook Vodafone netwerk)
Heb diverse malen klantenservice gebeld, wat een deceptie, 1e keer werd de hoorn op de haak gegooid door Vodafone medewerker, heel onbeschoft, zeker na meer dan 15 min in de wacht te hebben gestaan. Dit terwijl ik alleen vroeg of ik van het contract af kon komen wat net was verlengt voor twee jaar (oh wat heb ik hier een spijt van)!! Vanmorgen weer eens gebeld met de vraag hoe het er voor staat met de storing, oh even kijken meneer, ja ik zie het, er is storing aan diverse zendmasten. Ik zeg ja al twee weken, sorry meneer maar kan ik iets anders voor u betekenen, was de standaard ingestudeerde vraag. Ja zeg ik, ik wil van mijn contract af, oh dat kan niet meneer, want in de kleine lettertjes staat dat een storing geen reden is om uw contract te beeindigen. Ik vertelde die mevrouw dat zij een cursus consumentenrecht moet gaan doen, want ze geeft de verkeerde informatie. Hier is sprake van een wanprestatie, en dus gaan wij de automatische incasso storneren (terughalen) Dit gaan we doen net zo lang tot dat Vodafone de storing DEFINITIEF heeft opgelost, ik raad iedereen aan dit ook te doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic