marrianne75

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik

vanaf gisteren bij Vodafone sinds gisteren geen bereik niet bellen geen internet wordt van het kastje naar de muur gestuurd niet sirieus genomen de schuld ligt aan van alles maar niet aan vodafone. ik sorry mevrouw deze afdeling is niet bereikbaar. u wordt over 5 dagen gebeld. ik ja hallo allemaal hoe dan IK HEB GEEN BEREIK! NOU DAN MOET U ONS MAAR BELLEN JA HALLO IK HEB GEEN BEREIK behalve op de parkeerplaats 500 meter verderop of in een andere wijk ( 1 streepje als ik goed zoek) misschien een andere telefoon kopen? ik hallo het nieuwste model van Sony.
11 Reacties 11
marrianne75
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oja nieuwe sim al gehad kruistest is ook gedaan 2 en 3 g geprobeerd en netwerkdekking gecheckt alle testen gedaan maar met de simkaart van mijn dochter telfort geen problemen. wil simpel van het abonnement af dit omdat ik vanaf de 1e seconde al problemen heb en dat was gisteren om 10 uur klacht gelijk gemeld
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Heb je toevallig al eens de dekkingskaart onder de loep genomen? Als je daar de postcode invult en dan even naar de locatie kijkt zal informatie omtrent je gebied worden getoond of er storingen of werkzaamheden zijn (dit kan altijd gebeuren en daarom is checken even handig). Zijn er toevallig andere Vodafone klanten in je regio die deze problemen ervaren? Ook handig om te weten!

Ik zie al dat je meerdere opties hebt geprobeerd om het probleem te verhelpen maar dit mocht helaas niet baten. De communicatie met de klantenservice verliep niet al te stroef als ik zo lees. Heb je wel gevraagd of er een case kan worden geopend? Zodat de technische dienst dit kan controleren.
marrianne75
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
toevallig heb ik dat meerdere malen gedaan en precies ( als helemaal inzoem) heb ik zowieso 0.0 bereik in voor en achter mijn huis vanaf 2 huizen bij mij vandaan krijg ik iets aan de overkant goed bereik in ieder geval kan ik dan bellen als ik sowieso ergens wil bellen moet ik op zoek naar bereik als het goed is is er een case geopend en ze bellen zodra ze wat weten maar nu de grap ik kan niet gebeld worden dus hoe gaan ze dat doen en hoe kan ik bereikbaar zijn voor mijn werk en de kinderen en wat als er een noodgeval is? rennen naar de parkeerplaats waar ik bereik heb?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Hmm, vreemd! Heb je aan omwonende gevraagd of daar ook problemen worden ondervonden?
Is er wel een mail adres bekend bij de klantenservice? Dan kan er eventueel mail contact worden gelegd als je niet kan worden gebeld. Heb je wel gewoon Wi-Fi bereik in je huis van je thuis provider?

Hoelang spelen deze problemen zich al af en hoelang heb je het abonnement al?
marrianne75
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het is bekend in de buurt het internet WiFi van Vodafone was oké maar van telfort WiFi totaal geen bereik en mobiel andersom. ik heb het abonnement vanaf gisteren 10 uur en vanaf de 1e seconde al problemen telefoon uit en aan gedaan kruistest nieuwe sim alles al gedaan wat je kan bedenken
marrianne75
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik denk wel dat ze een email adres hebben maar kan dat niet na vragen omdat ik niet kan bellen het vervelende is dat ik via WhatsApp moet bellen via WiFi terwijl ik 5gb internet heb waar ik geen gebruik van kan maken
marrianne75
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als ik überhaupt bereik heb dan word de verbinding vaak verbroken of kraakt de verbinding internet snelheid 4g is ongeveer 5mb
marrianne75
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
standaard antwoorden heb het zelfde probleem en krijg de zelfde antwoorden en de problemen ergens anders leggen ligt aan je telefoon of simkaart of locatie kan wel wat op 2g met een abonnement van 4g dus verhuizen denk ik adviseer je het zelfde
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
marrianne75 is er misschien iemand in je omgeving waarvan je de telefoon kunt lenen om hiermee naar de klantenservice te bellen? Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je ook op één van de andere manieren contact opnemen met onze klantenservice. Daar kun je dan navragen of ze je via mail hierover willen informeren.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Indien er binnen 48 uur niet meer op het topic gereageerd wordt, sluiten we het topic. Hopelijk heb je inmiddels nog contact gehad over de case.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic