MarianH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik postcode 8307 Ens

wij hebben hier 2 telefoons met een Vodafone abonnement, allebei met weinig of geen bereik sinds gisteren

beide telefoons al eens opnieuw opgestart, helpt niet

als ik wil bellen krijg ik de melding "alleen noodoproep"
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi, welkom op het Vodafone Forum!

Heb je al gekeken bij: Netwerk of er misschien werkzaamheden of storingen zijn bij jouw in de buurt?
Zo niet zou je even kunnen wachten op en Vodafone Moderator of je vraag via de Klantenservice stellen, zoals Twitter & Facebook.

Groetjes!
bartfeijth

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wij hebben datzelfde probleem, we hebben allebei een vodafoon abbonement maar idd geen bereik, geen probleem op de wifi maar het gewone vodofoon netwerk doet het niet goed,bellen gaat zeer slecht en internet al helemaal niet.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Marian en Bart,

Merken jullie dit alleen op deze postcode? Of merken jullie dit ook op andere locaties? En merken jullie dan ook verschil als jullie de toestellen eens alleen op 2G instellen? We horen het graag!
HenryC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hetzelfde probleem, ik merk het alleen op deze postcode (= mijn woonplaats), ik ben zaterdag in ander deel van het land geweest en daar was het geen enkel probleem.
als ik de telefoon op 2G wil zetten kan ik alleen kiezen uit KPN of T-mobile....
MarianH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb al gekeken bij Netwerk of er storing bekend is in ons postcode gebied, maar daar staat niets.
vandaag ook al via chat contact gehad, daar werd alleen aangegeven dat er wel een storing is, maar diegene kon mij niet aangeven waar ik dat zou kunnen vinden

baal hier enorm van, zitten vanaf vrijdag met 2 mobiele telefoons totaal onbereikbaar te zijn....
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Dat is raar want alle storingen die bij ons bekend zijn vermelden we op het forum en op die specifieke postcode zie ik momenteel geen meldingen. Zou je de simkaarten van beide toestellen eens 10 minuten eruit kunnen halen? Op die manier vind er handmatig een nieuwe registratie op het netwerk plaats en dit kan de problemen verhelpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic