yukiyuki

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geen bereik met abonnement

beste heer, mevrouw,
sindskort ontvang ik geen telefoons meer binnen, ik kan wel bellen maar niet gebeld worden
is er iets met mijn telefoonabonnement? ik zie wel dat ik alle belminuten op heb gemaakt maar dat betekent toch niet dat ik niet meer gebeld kan worden? zelfs missed call zie ik niet meer
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @yukiyuki ,

Misschien zou je eens even kunnen kijken op storingen/werkzaamheden.
Mocht er geen niets in de regio bij jou bekend zijn zou je dan even kunnen vertellen op welke postcode je deze problemen hebt, welk toestel je hebt en wat je zelf hebt geprobeerd om het bereik te verbeteren.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @yukiyuki,

Wat voor een telefoon heb je? Ik raad je aan om eens te kijken in je telefoon of je een doorschakeling hebt aan staan. Via http://handleidingen.vodafone.nl/web/ kun je zien hoe je dit uit kunt zetten.
Werkt het dan nog niet kun je via my vodafone(website) zien of er een doorschakeling ingesteld staat. Wat je ook nog kunt doen is via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/je-kunt-niet-bellen-of-gebeld-worden.shtml zelf stappen ondernemen om dit te voorkomen. Daarna wil ik je adviseren om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen je verder helpen. Via www.vodafone.nl/support/contact kun je zien op welke manier dit kan.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@yukiyuki , is het nog gelukt met de tips van SamsungExpert en Stevied86?
yukiyuki
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Stevie en Marc,

Het is gelukt met de link, ik krijg weer telefoons binnen. Hartelijk dank voor jullie hulp!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@yukiyuki,

Gelukkig dat het weer werkt!
Zou je wel nog een antwoord willen aanvinken zodat andere forumleden het antwoord ook weer makkelijk terug vinden?

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic