RichardGollin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik in huis

Na vele telefoontjes onderstaand bericht maar gestuurd naar de klantenservice,

Beste afdeling zakelijke gebruikers,
ik ben nu al meer dan 2 maanden bezig om van Vodafone een versterker te krijgen voor het buitengebied waarin ik woon.
Heb de zaak nu al 2x opnieuw op moeten starten omdat de eerste keer de case kwijt is geraakt. Een maand geleden heb ik de zaak opnieuw opgestart. Op 13 april krijg ik vervolgens verschillende SMS jes waarin staat "Het uitstaande verzoek met registratie nummer 153645 is gesloten".
Zo ook met registratie nummer 153793.
Graag uw reactie want de Antenne versterker is nog STEEDS NIET binnen!!
En ik ga niet weer een uur met jullie aan de telefoon hangen!!
1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi @RichardGollin, je bericht voldoet helaas niet aan de huisregels van het forum. Het is de bedoeling dat de andere forumleden je kunnen helpen met je vraag. Dit is bij jou helaas niet het geval, daarom sluit ik dit topic. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic