karimmaassen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G-bundels verhogen?

Leuk dat KPN en T-Mobile hun 4G-bundels verhogen! Wat zijn de plannen van Vodafone? Ik heb nog steeds een magere 1GB per maand. 🙂
3 Reacties 3
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@karimmaassen, op onze website vind je een overzicht van de abonnementen die we op dit moment aanbieden. Als je nog niet kunt verlengen dan is het misschien wel mogelijk om tussentijds je abonnementsvorm te veranderen zodat je meer GB's hebt 🙂 Neem hiervoor even contact op met 0800-0200976 (gratis).
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Als toevoeging op het antwoord van Moderator _Nadia_

Indien Vodafone concrete plannen heeft om in de komende maanden nieuwe abonnements-vormen te introduceren met méér data-tegoed dan de huidige RED-abonnementen. Dan zou het wel eerlijk en duidelijk zijn om dat aan topic starter te melden.

Niets is frustrerender dan om je abonnement te verlengen. En om er vervolgens een paar weken later achter te komen dat Vodadone een nog beter aanbod doet. Met méér data-tegoed, voor dezelfde abonnementsprijs. Of zelfs een lagere abonnementsprijs. Wellicht dus even navragen bij de afdeling Product Development Consumer Market.

Eerlijk duurt het langst. En levert tevreden klanten op.

Succes!

Netwerker
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Netwerker, als ik zulke informatie heb deel ik die natuurlijk graag met jullie! Dat is nu echter niet het geval, vandaar dat ik doorverwijs naar het actuele aanbod 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic