AZF

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik in huis

Ik heb bijna constant geen bereik n huis. Netwerk is niet beschikbaar is de melding. Zeer vervelend. Zeker omdat bij mijn overstap vanaf kpn werd aangegeven dat jullie n beter bereik zou hebben.
Zeer irritant dit!
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Binnenhuis is er vaak geen garantie te geven of jij nou echt ook daar bereik hebt. Ga eens het volgende topic langs en kijk of het je hielp, http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Lees-mij-als-je-niet-kunt-internetten-bellen-of-sms-en/td-...
AZF
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik al vaker gedaan. Ook wel met de helpdesk gebeld. Kan ik dure versterkers gaan kopen. Irritante is dat als ik zolder sta ik beter bereik heb. Word steeds erger in huis. Postcode 3845cp. Kan ook zo tijdens n gesprek bij het zetten van n stap ineens geen verbinding meer hebben. Buiten is t ook redelijk. Baal er zo enorm van dat ik jullie niet aanraad en blij ben als ik er eindelijk vanaf kan. Hoop echt dat jullie met n oplossing komen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @AZF ,

Op zolder kan je bereik inderdaad beter zijn in de rest van het huis omdat er in huis vele muren staan en andere apparatuur die de signalen kunnen verstoren enz...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic