ronsum

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik in den helder

heb sinds maandag middag geen bereik in den helder als ik naar julianadorp ga heb ik gelijk maximaal bereik.
als ik ben gebeld krijgen ze ingesprek en me foon staat gewoon aan. is er een storing hier ind en helder wordt er moedeloos van ben jiet te bereiken voor me werk gever (terwijl dit zeer gewenst is)  als er een stroing is hoe lang gaat dit nog duren ben al van af maandag niet of zeeeeer slechte te bereiken sms en komen pas aan na een uur of drie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ronsum
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
wordt starks ind e storingen lijst gezet waaren ze vergeten

Bekijk in context

7 Reacties 7
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hi Ronsum,

Vervelend om te horen dat je problemen ervaart met je bereikbaarheid.

Als er storingen zijn dan kun je die terugvinden op de werkzaamheden pagina.
Zijn er geen storingen bekend wil ik je wijzen op de Huisregels.

Just for your information, als de benodigde informatie achterblijft zijn we genoodzaakt het Topic binnen max 24 uur te sluiten.
Dit geldt niet alleen voor jou Ronsum, dit kunnen ook andere users zijn hoor!
Jobvr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Newbie,

Precies hetzelfde probleem. Had in mijn huis altijd prima bereik en nu regelmatig helemaal niets en mis daardoor ook veel gespreken, krijg dan 5min een sms dat iemand wel/geen voicemail heeft ingesproken zonder dat de telefoon is over gegaan. Ook als ik probeer te bellen krijg ik regelmatig "network busy" ... Heel vervelend
ronsum
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
snap ,wat je bedoelt maar is nu wel een probleem aan het worden vannacht grote storing geweest bij tata ik was geconsinjeere enw as niet breikbaar heb in huis en er last van en als ik nar j dorp gaat probleem opgelost maar in huis niks kan alleen nodoproep doen we hebeen hier alle driee een abbo bij vodafoon en alle drie last van.
ronsum
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
contact gehad via via via met iemand die wist te vertellen dat er een nieuwe mast wordt geplaatst mensen in het gebied 1781 t/m 1784 heebn zeker tot zaterdag ochtend geen goed bereik zeg maar GEEN
ronsum
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
wordt starks ind e storingen lijst gezet waaren ze vergeten
Jobvr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
eerst ff, sorry dat ik je newbe noemde ronsum. was mijn eerste post op het forum, en zag de status aan voor naam...

Net ff langs de vodafone shop in Den Helder gegaan en die vertelde idd dat er onverwachts een storing was met de mast op de C&A. Met de vraag waarom deze dan niet in de lijst stond kwam het antwoord, dat deze storing niet geplanned was.. haha, maar goed is nu duidelijk en de verwachting was dat het morgen was opgelost
van_vuuren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijkbaar ben ik toch niet de enige die netwerkproblemen heeft.
Heb 4 abonnementen lopen bij Vodafone. Zijn reeds jaren klant bij vodafone en eigenlijk nooit klachten gehad.
Echter sinds enige tijd (na aanschaf van de galaxy SII met bijbehorend data-abonnement) is het echt treurig qua ontvangst.
Zelfs gewoon gsm bereik is erg slecht. Betaal dure abonnementen die totaal niet bruikbaar zijn hier in de kop.
Heb hierover enige tijd terug contact over gehad met Vodafone waarbij het probleem werd aangekaart.
Er zou een mast zijn weggehaald en dit zou het probleem zijn van dekking.
Heb gemeld dat ik om die reden mijn abonnementen zou stopzetten, gezien vodafone me niet  meer de service biedt die bij mijn abonnement hoort.
Ga vandaag naar de Vodafone shop om nogmaals dit probleem aan te kaarten en kijken wat er hier aan kan gebeuren.
Misschien nieuwe simkaartjes ? geen idee, maar kan niet met deze abonnementen blijven bij Vodafone omdat ik thuis zo goed als geen ontvangst meer heb.
Ben benieuwd hoe dit wordt opgepakt bij vodafone en vind het anders  best wel jammer dat ik zou moeten overschakelen naar een andere provider. Ze laten me geen keuze.
Wordt vervolgd.....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic