Myriam-2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik graag met discretie te behandelen!!! Ik wens geen rare zaken!!

Ik ben ten einde raad en erg boos en gefrustreerd. Ik heb altijd een PRE-PAID kaart gehad bij VODAFONE en nu kan ik eindelijk een abbonement aangschaffen en dat heb ik dan ook gedaan, in de winkel in NIEUWEGEIN, PASSAGE, CITY PLAZA BINNEN!.
Dus nu heb ik een ABBONEMENT.
Ik wilde dit graag met nummerbehoud doen en dat was GEEN PROBLEEM. Mijn kaart zou dan ook overgezet worden op woensdag 21 december jongstleden.
Tot op heden sta ik nog steeds op noodoproepen!!!!!
Dit is al bijna 7 dagen geleden. Nu heb ik in de tussen tijd veelvuldig gebeld namelijk op 21 december 3x, donderdag 22 december 2x en ook nog op donderdag 22 december naar de winkel in Woerden geweest op aanraden van klanten service.Vrijdag 23 december heb ik ook nog zekers 3 keer gebeld.
Dit weekend heb ik het maar laten rusten want het is doodvermoeiend om geen duidelijk antwoord te krijgen en je verhaal keer op keer te mogen vertellen. Plus dat als de optie doorverbinden naar een andere afdeling tijdens het gesprek maar helemaal niks oplevert want ik word er gewoon uitgeknald! Is tot 4x toe voorgekomen!!!
Heden ochtend heb ik maar weer eens gebeld met klantenservice dus dat is dinsdag 27 december.
Al die keren dat ik gebeld heb, heb ik verschillende antwoorden mogen ontvangen van het aan en uitzetten tot naar de winkel gaan.
Van storing tot het eigenlijk niet weten wat nu te doen???
Van een nieuwe pre-paid kaart aan te schaffen tot een vergoeding voor mijn werktelefoon (waar ik nu overigens helaas ook moet gaan bellen!)
Heden ochtend zakte mijn broek toch echt helemaal af toen ik te horen kreeg dat ik nog een PRE-PAID klant bent dit terwijl mijn contract voor mijn neus ligt!!!
Nu moet u eens horen wat is er aan de hand? Want ik kan dus wel What's appen via mijn nummer!! Dus ik ga geheid een rekening krijgen omdat ik mijn ABBONEMENT wel gebruik!! Doch alleen binnenshuis via mijn eigen WIFI omgeving.
Wat is er MIS gegaan want er is iets misgegaan. Ik ben niet echt de domste!
Ik wil eerlijkheid, gerechtigdheid.
Nu heb ik vanochtend RECHTSBIJSTAND gebeld en die raade mij aan hier te schrijven en als dit niet lukt om jullie persoonlijk aan te schrijven lukt dat ook niet dan mogen jullie met deze lieve meneer gaan schrijven/ praten want ik ben persoonlijk te geirririteerd en boos en nog erger diep maar dan ook diep teleurgesteld in jullie manier van spreken, zaken doen en mee opzoek gaan naar oplossingen.
Want alle antwoorden leiden tot niet echt iets concreets.
Doch mag ik voor 10 euro bel te goed gaan halen voor mijn werktelefoon van postnl maar zolang het duurt en het duurt al heel lang gaat dit mij een hoop kosten.

Is het mogelijk dat iemand even heel serieus naar deze zaak gaat kijken en mij gaat terug bellen, gelieve in de namiddag daar ik moet werken!
En dat er dan ook een eerlijk antwoord komt (NIET ZOALS DE ANTWOORDEN EN ZOGENAAMDE OPLOSSINGEN ZOALS HIER BOVEN BESCHREVEN!!!! WANT DIE WERKEN NIET!)
en een oplossing zodat ik morgen lekker weer bereikbaar kan zijn voor anderen!!!

Graag verneem ik vandaag nog van jullie!!


4 Reacties 4
CasaDude

Raadgever
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Niet handig om op dit forum al je gegevens te zetten , iedereen maar dan ook iedereen kan hier meelezen.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Myriam-2 , jammer om te lezen dat je deze problemen ervaart. Dit is echter echt iets wat via de klantenservice zelf dient te worden opgelost. Soms kan het helaas wat langer duren om iets op te lossen wanneer onze back office dit handmatig moet verwerken. We proberen je dan natuurlijk zo snel mogelijk aan te sluiten. Excuses voor het ongemak.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties, topic wordt binnenkort gesloten.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic