Ik werk in Hoofddorp, postcode 2132HA en heb sinds maandag totaal geen netwerk totdat ik Hoofddorp weer verlaat. Ik heb hierover geklaagd in mijn topic "geen netwerk vandaag?". Er wordt van klanten verwacht dat ze met 1201 bellen. Ten eerste kan ik niet bellen, omdat ik geen bereik heb. Ten tweede vind ik het niet kunnen dat dit telefoonnummer 45 cent per gesprek kost. Je betaalt voor diensten en krijgt deze diensten NIET en dan moet je nog meer betalen in de hoop dat je toch hetgeen waarvoor je al hebt betaald krijgt. Los van de kosten is het dus gewoon niet mogelijk om te bellen. Je kunt dan via social media contact opnemen, maar laat het op je werk net niet mogelijk zijn... Vervolgens is de optie om een betaald nummer via een vaste telefoon te bellen. Weer een betaald nummer en ja, dat kan ook niet vanaf je werkplek. Bovendien heeft dat totaal geen zin, want het ligt niet aan onze simkaarten of aan de "slaapstand" van onze telefoons. Zoiets bestaat niet eens. Aan mijn simkaart ligt het in ieder geval niet, want het is een originele, dus geen geknipte simkaart, het is ook slechts een paar maanden oud, elders in het land geen problemen ermee, voor maandag ook geen problemen in Hoofddorp. Het is heel duidelijk dat dit aan het netwerk ligt, dus aan een mast. Vodafone, geef het gewoon toe en kom met een oplossing, want wij lopen ook al meer dan 10 jaar mee met mobiele netwerken, zijn allang geen leek meer!