dennisu1992

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geblokkeerd?

Een tijd geleden kreeg ik een sms dat ik geblokkeerd zou werden. Sinds dat moment heb ik meerdere keren gekeken of ik openstaande betalingen heb. Hieruit heb ik zelfs de bevestiging van Vodafone per sms gehad dat ik geen openstaande betalingen heb. Ondanks dit ben ik nog steeds geblokkeerd. Ik heb geprobeerd te bellen naar 1201, maar de oproep wordt nu standaard geannuleerd. Wat moet ik nu doen om van deze blokkade af te komen? Ik begin er nu wel gek van te worden en al mijn tevredenheid over Vodafone verdwijnt heel rap met dit soort onzin.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey dennisu1992,

dat is vervelend, neem even contact op met de klantenservice via een ander toestel via het nummer 31654500100 of via de chat, facebook of twitter.
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost

Groetjes Stevied86
dennisu1992
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Stevie,
Ik heb nu al 2 keer naar jullie gebeld, beide keren op andere tijdstippen en tweemaal geadviseerd om op een ander tijdstip terug te bellen. Op facebook stuurde ik een pm waarop ik een geautimatiseerd antwoord kreeg. Op twitter wordt ik ook doorgestuurd naar een telefoonnummer die ook zegt dat ik ze moet opbellen. Dit kost 45 cent per gesprek. Het is echt onzin om geld te vragen voor iets waar de fout niet bij mij ligt.

Voor iemand die al meerdere jaren bij Vodafone zit, zorgt dit echt voor de twijfels om hier te blijven.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai dennisu1992,

Vervelend om dat van je te vernemen. Heb je al eens gekeken of de Live Chat en optie is? Deze kun je vinden via www.vodafone.nl/support/contact/
dennisu1992
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hun hebben mij geadviseerd om morgen weer te bellen naar de klantenservice.. ik hoop dat er morgen een verlossing plaats vind van al dit gezeur
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi dennisu1992,

Probeer het dan nogmaals morgen. Laat je het ons weten? Hopelijk zijn je problemen snel opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic