Beste,
heb 7 juli na een contractverlenging mijn galaxy s8 plus binnen gekregen en wilde natuurlijk meteen het gratis gear vr pakket aanvragen. Moest allerlei informatie meesturen en kopieen van imei nummers etc. en een aankoopbon. Aangezien ik het abonnement verlengd heb en dus niet daadwerkelijk gekocht ben ik niet in het bezit van een aankoopbon. Heb de pakbon ingescant en meegestuurd maar heb de aanvraag nu al 3 keer terug gekregen. Heb een mail gestuurd en dit kreeg ik terug:
Geachte heer Heijsteeg,
Heel vervelend te vernemen dat het niet is gelukt met uw aanvraag.
Wij hebben deze voor u bekeken en zien dat u pakbonnen heeft opgestuurd.
Echter, zoals aangegeven in de actievoorwaarden, dienen wij een aankoopbon te ontvangen.
Indien u uw toestel heeft ontvangen/gekocht via een abonnement aansluiting / verlenging, kunt u ons een fotokopie van het contract/bevestigingsmail opsturen met de volgende gegevens:
- Naam van het bedrijf
- Datum waarop het abonnement is verlengt/aangesloten
- Productgegevens
Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heb nooit een bevestigingsmail van het verlengde contract ontvangen dus heb in principe niets om op te sturen. Hoe gaan we dit nu oplossen is mijn vraag?? Heb die galaxy mede gekozen om dat pakket.
Alvast bedankt voor de genomen moeite en in afwachting op een reactie, verblijf, ik,
Pieter heijsteeg