Ennab

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

free sim nog niet ontvangen

Ik heb half december een Free Sim aangevraagd en gehonoreerd gekregen. Dat is op 15 december bevestigd. Ik heb de kaart nog steeds niet ontvangen. Telefonisch contact heeft na veel gedoe alleen opgeleverd dat de telefonist nogmaals voor mij een Free Sim heeft aangevraagd, op 2 verschillende namen, maar op hetzelfde adres. Deze zijn beide niet gehonoreerd omdat op mijn adres al een kaart besteld is. Deze is echter nooit geleverd.
Wat nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @Ennab
Neem even contact op via Twitter of Facebook en verwijs naar deze forumpost. Mijn collega's kunnen een freesim voor je op de post doen 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @Ennab
Neem even contact op via Twitter of Facebook en verwijs naar deze forumpost. Mijn collega's kunnen een freesim voor je op de post doen 🙂
houtertpaj

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hetzelfde probleem. nu nogmaals een Free Sim besteld maar weer afgewezen omdat ik er al 2 zou hebben!
telefonisch contact met Vodafone is een ellende....hoe kan het ook anders bij een telefoonbedrijf ¿¿¿¿¿
de websites van Vodafone klappen er steeds uit of krijgen pagina niet gevonden.
Eigenlijk wil ik al niet eens meer zo'n Free Sim bij Vodafone, maar nu is het voor mij een principe kwestie geworden.
Ik moet en zal zo'n Free Sim gratis hebben!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @houtertpaj ,

Maar heeft u er al 2?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Kijk ook even wat ik in mijn vorige reactie schreef. Als je even via Twitter of Facebook contact opneemt doen mijn collega's hem voor je op de post.
houtertpaj

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ZOU er al 2 hebben maar NOOIT iets ontvangen!!!!
vandaag 9 keer doorverbonden of gebeld. Niemand kan helpen.
houtertpaj

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en als je nou geen twitter of facebook hebt?

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Dan kun je ookmet de andere klantenservice kanalen contact opnemen. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic