Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hallo. Hoe zit het met de foutmelding van de opwaardeercode's, ik probeer via 1200 op te waarderen krijg ik een foutmelding en als ik *102* probeer ontvang ik niets op mijn scherm. Het is wel erg vervelend omdat ik ook geen werkzaamheden zie in mijn buurt. Mijn blox verloopt straks/morgen en zou graag op een of ander manier bereikbaar willen zijn. Graag dit keer wel DUIDELIJKE informatie en geen kort bericht met 'goh wat vervelend' of 'we zijn bezig met een onderzoek'. Mvg
Graag dit keer wel DUIDELIJKE informatie en geen kort bericht met 'goh wat vervelend' of 'we zijn bezig met een onderzoek'. Mvg
Hoi Iris, omdat je het zo lief vraagt dan 😉
Er is op dit moment wat onderhoud aan enkele systemen waardoor het soms niet lukt om op te waarderen. Dat onderhoud wordt snel (in ieder geval vannacht nog) afgerond. Daarna kun je weer opwaarderen
Bedankt, dit is inderdaad wel wat duidelijker dan wat ik hiervoor als antwoord kreeg. Ik hoop dat het zo snel mogelijk weer kan, want we zitten namelijk met 5andere met het zelfde probleem hier. 🙂
ik kan niet opwaarderen ik heb alles geprobeert telefoon uitdoen bellen smsen niks helpt ik hoop niet dat ik een nieuwe opwaardeerbon moet gaan kopen want het geld groeit me niet op de rug. :@
Ik kan me voorstellen dat het geld niet op je rug groeit! Wat voor foutmelding krijg je precies? Kun je omschrijven wat je precies doet en waar het mis gaat?
Via verzenden krijg ik foutmelding via invoeren krijg ik " er is een fout opgetreden" Bellen met klantenservice word het niet aangezien ik mn Btg niet kan opwaarderen. Heel vervelend mvg Donny
Tot nu lijkt er niks aan de hand te zijn maar misschien dat je wel verder geholpen kan worden via de online chat! Hou wel je telefoonnummer bij de hand en soms kan wachten even duren.
Zij kunnen je misschien vertellen of er wel of niks aan de hand is.