rabres

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

faktuur

Beste,

İk heb een mail gekregen dat mijn faktuur niet betaald is.
Dit kan niet want ik heb helemaal geen abonnement. İk woon in belgie.
Kunt u dit eens nazien?

Mvg
Serdar Güzelçalişkan
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi rabres
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je een factuur krijgt en niet eens in Nederland woont.
Het best is om hierover met de klantenservice van Vodafone in contact te komen. Via de Community is dit niet mogelijk omdat hier alleen klanten elkaar kunnen helpen en dit is iets echt administratiefs. Mocht het bellen niet lukken dan kan je ook een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook.

Succes in ieder geval en ik denk dat het wel opgelost zal worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic