Jillke93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

factuur anders dan normaal

Mijn abonnement is normaal 38 euro en nu is 24 afgeschreven. Kan iemand mij uitleg geven. ik kom niet in mijn Vodafone
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jillke93
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Twee hele vervelende dingen die je graag opgelost wilt hebben. Heb je je My Vodafone app al eens delete en daarna opnieuw geïnstalleerd? Of als je online kijkt via je browser, heb je al eens in een andere browser bekeken? Vraag anders een nieuw wachtwoord aan, misschien lukt het dan wel weer?

Over je rekening kan ik niet zoveel zeggen dan alleen maar doorverwijzen naar de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten. Uit privacy kunnen ze niet zoveel zeggen maar ze kunnen wel met je mee kijken wat er aan de hand is. Een gesprek met deze mensen is altijd handig om te doen.

Hier via de community kan niemand je helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is. Eventueel een moderator, maar die komt zo nu en dan langs en dan zal je moeten wachten. Maar die kan ook niet alles verhelpen, dus een belletje is misschien sneller.

Succes in ieder geval en ik hoop dat het je lukt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jillke93
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Twee hele vervelende dingen die je graag opgelost wilt hebben. Heb je je My Vodafone app al eens delete en daarna opnieuw geïnstalleerd? Of als je online kijkt via je browser, heb je al eens in een andere browser bekeken? Vraag anders een nieuw wachtwoord aan, misschien lukt het dan wel weer?

Over je rekening kan ik niet zoveel zeggen dan alleen maar doorverwijzen naar de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten. Uit privacy kunnen ze niet zoveel zeggen maar ze kunnen wel met je mee kijken wat er aan de hand is. Een gesprek met deze mensen is altijd handig om te doen.

Hier via de community kan niemand je helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is. Eventueel een moderator, maar die komt zo nu en dan langs en dan zal je moeten wachten. Maar die kan ook niet alles verhelpen, dus een belletje is misschien sneller.

Succes in ieder geval en ik hoop dat het je lukt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact met ons opgenomen ondertussen Jillke93 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic