Hallo Daniëlle,
Via de MyVodafone website kun je op de volgende wijze jouw factuur-specificatie en verbruiks-gegevens raadplegen.
*) Ga naar MyVodafone, via de Vodafone website (
www.vodafone.nl)*) Inloggen met je email-adres
*) Inloggen met het correcte wachtwoord
*) Kies voor: = Menu
*) Kies voor: Rekeningen
*) Kies voor: de cirkel met de rekening van de maand september (of eerdere maand)
*) Kies voor: de details van je Rekening
*) Kies voor: Toon details
*) Naar beneden scrollen
*) Kies voor specificaties
Dan kun je uitgebreid onderzoeken wat de oorzaak is van jouw astronomisch hoge rekening. En daarop maatregelen nemen om die hoge kosten in de toekomst te voorkomen. Aangezien het om hele hoge bedragen gaat, geef ik je het dringende advies om bovenstaande aanwijzingen op te volgen.
Volg ook
alle instellings-adviezen, tips en tricks uit het data-verbruiks-topic op, die voor jouw besturings-systeem (iOS of Android) van toepasing zijn. Daar kun je gerust een aantal uur aan besteden. Daarmee verkrijg je zelf weer controle over je data-verbruik. En kun je de kosten drastisch naar beneden brengen.
Je moet niet Vodafone de schuld geven van jouw astronomisch hoge rekeningen. Want je bent zelf verantwoordelijk voor het verbruik van belminuten en mobiel data-verkeer op je smartphone.
Het data-verbruiks-topic is al meer dan 190.000 keer geraadpleegd. Nu jij nog. Daarmee kun je jezelf een heel veel geld besparen.
Succes!
Netwerker