henri624

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra data toezegging

ik kreeg laatst een sms van vodafone met de tekst , bedankt dat je bij ons verlengd hebt , daar worden wij heel blij van en jij ook , je krijgt van ons 24 maanden 5GB extra cadeau . binnen 5 dagen wordt je extra data geactiveerd . we zijn inmiddels 2 weken verder en ik heb nog niets ontvangen ! ook zou ik 4 maanden geleden 2 euro terug krijgen omdat mijn saldo niet klopte , de creditnota staat klaar maar is nog steeds niet terug gestort , kortom vodafone beloofd veel maar komt afspraken zoals dit niet na , slechte zaak vind ik dat !!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi henri624

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je de extra date en creditering wilt hebben.
Een creditering kan op 2 manieren gedaan worden. De eerste optie is dat hij verrekend wordt met de volgende incasso. De 2e optie is terugstorten naar een bankrekeningnummer.
Indien je het terug gestort wilt hebben, dan kun je dit aanvragen bij de klantenservice via de chat of 1201 mits hij nog niet verrekend is.
Daarnaast wil ik je vragen om ons een bericht te sturen via Facebook, chat of twitter. Mijn directe collega's kijken dan je abonnement na betreft de extra data.
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi henri624

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je de extra date en creditering wilt hebben.
Een creditering kan op 2 manieren gedaan worden. De eerste optie is dat hij verrekend wordt met de volgende incasso. De 2e optie is terugstorten naar een bankrekeningnummer.
Indien je het terug gestort wilt hebben, dan kun je dit aanvragen bij de klantenservice via de chat of 1201 mits hij nog niet verrekend is.
Daarnaast wil ik je vragen om ons een bericht te sturen via Facebook, chat of twitter. Mijn directe collega's kijken dan je abonnement na betreft de extra data.
Laat je weten of het gelukt is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's en heb je hier nog vragen over henri624?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic