Jonathan1982

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra data bundel

Beste Vodafone,


Ik heb nu al een tijdje een abonnement bij jullie. Voorheen was het altijd dat als je data op was, dat je automatisch 100mb extra kreeg voor 2,50 geloof ik. Nu blijkt dat volgens mij al een tijdje niet meer te bestaan en ben ik al een tijd flink aan het bijbetalen voor mijn internet. Is dat gebruikelijk dat voorwaarden zomaar gewijzigd worden?

Op myvodafone app zie ik ook geen enkele andere blox die ik aan kan zetten om te voorkomen dat ik over mijn bundel heen ga, of dat er een redelijk bedrag extra in rekening wordt gebracht.

Kunnen jullie mij helpen of heb ik gewoon pech gehad?

Groet,

Jonathan
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Jonathan1982,

Wat je kunt doen is contact hiervoor opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien wat bij jouw abonnement mogelijk is. Wij kunnen dat hier helaas niet omdat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen.
Ook kun je eventueel je abonnement migreren naar een stap hoger of naar een nieuwe versie van jouw abonnement omdat je nu kosten buiten de bundel maakt.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik zet een slotje op dit topic aangezien andere forumgebruikers niet kunnen zien welke bundels je op jouw abonnement kunt activeren. Als je nog andere, algemene vragen hebt dan kun je gerust een nieuw topic starten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic