mijn Nokia 7+ is voor de derde keer stuk en elke keer het zelfde onderdeel wat stuk gaat.
ik word gebeld door Vodafone nadat ik een tevredenheid test heb in gevuld waarin ik niet zo positief was.
En de vrouw die ik aan de lijn krijg verteld na aanleiding van de inhoud van de tevredenheid test dat ik gewoon recht heb op een nieuw toestel.
ik moet naar een Vodafone winkel gaan en daar zeggen dat ik recht heb op een nieuw toestel, en het liefst zo snel mogelijk want mijn toestel is ook al 3 weken weg voor reparatie.
Dus ik ga naar de Vodafone winkel waar ik de telefoon heen heb gebracht in het paddepoel Groningen.
ik kom binnen en de man die mij helpt die ik nog nooit gezien heb weet meteen waarvoor ik kom. (heel erg vreemd)
En hij gaat kijken hoe ver ze met mijn toestel zijn waarop ik hem vertel wat de dame van Vodafone mij gezegd heeft.
nou dat ging dus niet door want deze Vodafone winkel had een ander beleid en ik kreeg gewoon mijn gerepareerde toestel weer terug als die was gerepareerd, wat nu al langer dan 3 weken duurt.
dus ik begrijp hier uit dat een Vodafone winkel waar op met grote letters op de gevel Vodafone winkel staat helemaal geen Vodafone winkel hoeft te zijn want als je een ander beleid hebt dan wat Vodafone voor beleid heeft dan ben je geen Vodafone winkel.
Dus als ik Vodafone was zou ik even naar het paddepoel Groningen bellen met de vraag of ze de naam Vodafone even van de voorgevel willen halen omdat ze Vodafone zo een zeer slechte naam geven.
dus ik vis helaas achter het net omdat ik niet naar een Vodafone winkel ben geweest die wel als Vodafone winkel word aan gegeven.
Ik rij 19km helemaal voor niks en kom met lege handen weer woest thuis.
ze wouden overigens wel in de telefoon winkel in het paddepoel regelen met Vodafone dat ik geld terug zou krijgen .
Wat mij sterk lijkt want ze zijn immers ja geen Vodafone winkel want ze hebben een ander beleid.
nou zou ik graag willen weten waar in groningen wel een Vodafone winkel zit zodat ik de laatste maanden van mijn Contract met Vodafone nog een goed werkende toestel kan regelen.
als Vodafone dat allemaal nog een beetje fatsoenlijk voor mij kan regelen blijf ik bij Vodafone en anders stap ik over naar KPN waar ze een stuk behulpzamer zijn in de winkel heb ik gehoord.
dus beste mensen heb je problemen met een product wat je gekocht heb bij Vodafone ga dan niet naar de zogenaamde Vodafone winkel in het paddepoel want dat is geen Vodafone winkel.
Ik ben reuze benieuwd of iemand mij kan helpen want ik heb nu het gevoel dat ik gewoon helemaal niks voorstel bij Vodafone want dat gevoel gaven ze mij bij die winkel in het paddepoel.
Ik houd mezelf nu maar voor dat dat geen Vodafone winkel was en dat het allemaal nog goed komt.
Maar ik ben dus op zoek naar een echte Vodafone winkel in Groningen waar ze dus ook het beleid voeren van Vodafone en waar ik een goed werkend toestel krijg.
alvast bedankt voor alle hulp die ik krijg.
met vriendelijke groet
lars Bauman