Lars_xxl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

elke vodafone winkel heeft zijn eigen beleid.

mijn Nokia 7+ is voor de derde keer stuk en elke keer het zelfde onderdeel wat stuk gaat.
ik word gebeld door Vodafone nadat ik een tevredenheid test heb in gevuld waarin ik niet zo positief was.
En de vrouw die ik aan de lijn krijg verteld na aanleiding van de inhoud van de tevredenheid test dat ik gewoon recht heb op een nieuw toestel.
ik moet naar een Vodafone winkel gaan en daar zeggen dat ik recht heb op een nieuw toestel, en het liefst zo snel mogelijk want mijn toestel is ook al 3 weken weg voor reparatie.
Dus ik ga naar de Vodafone winkel waar ik de telefoon heen heb gebracht in het paddepoel Groningen.
ik kom binnen en de man die mij helpt die ik nog nooit gezien heb weet meteen waarvoor ik kom. (heel erg vreemd)
En hij gaat kijken hoe ver ze met mijn toestel zijn waarop ik hem vertel wat de dame van Vodafone mij gezegd heeft.
nou dat ging dus niet door want deze Vodafone winkel had een ander beleid en ik kreeg gewoon mijn gerepareerde toestel weer terug als die was gerepareerd, wat nu al langer dan 3 weken duurt.
dus ik begrijp hier uit dat een Vodafone winkel waar op met grote letters op de gevel Vodafone winkel staat helemaal geen Vodafone winkel hoeft te zijn want als je een ander beleid hebt dan wat Vodafone voor beleid heeft dan ben je geen Vodafone winkel.
Dus als ik Vodafone was zou ik even naar het paddepoel Groningen bellen met de vraag of ze de naam Vodafone even van de voorgevel willen halen omdat ze Vodafone zo een zeer slechte naam geven.
dus ik vis helaas achter het net omdat ik niet naar een Vodafone winkel ben geweest die wel als Vodafone winkel word aan gegeven.
Ik rij 19km helemaal voor niks en kom met lege handen weer woest thuis.
ze wouden overigens wel in de telefoon winkel in het paddepoel regelen met Vodafone dat ik geld terug zou krijgen .
Wat mij sterk lijkt want ze zijn immers ja geen Vodafone winkel want ze hebben een ander beleid.
nou zou ik graag willen weten waar in groningen wel een Vodafone winkel zit zodat ik de laatste maanden van mijn Contract met Vodafone nog een goed werkende toestel kan regelen.
als Vodafone dat allemaal nog een beetje fatsoenlijk voor mij kan regelen blijf ik bij Vodafone en anders stap ik over naar KPN waar ze een stuk behulpzamer zijn in de winkel heb ik gehoord.
dus beste mensen heb je problemen met een product wat je gekocht heb bij Vodafone ga dan niet naar de zogenaamde Vodafone winkel in het paddepoel want dat is geen Vodafone winkel.
Ik ben reuze benieuwd of iemand mij kan helpen want ik heb nu het gevoel dat ik gewoon helemaal niks voorstel bij Vodafone want dat gevoel gaven ze mij bij die winkel in het paddepoel.
Ik houd mezelf nu maar voor dat dat geen Vodafone winkel was en dat het allemaal nog goed komt.
Maar ik ben dus op zoek naar een echte Vodafone winkel in Groningen waar ze dus ook het beleid voeren van Vodafone en waar ik een goed werkend toestel krijg.
alvast bedankt voor alle hulp die ik krijg.

met vriendelijke groet



lars Bauman
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Goed, ik kon natuurlijk eerst niet zien welk adres je had. Maar je hebt gelijk, het is een Vodafone winkel. Op dit moment is daar niet zoveel aan te doen via de Community omdat wij hier als klanten onder elkaar helpen en hier kan ik niet zoveel mee doen.

Je zult dus echt even een berichtje moeten sturen naar Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen je prima verder helpen of de klantenservice van Vodafone. Het blijft natuurlijk heel vervelend als je als klant niet weet waar je aan toe bent. Kan me ook niet voorstellen dat deze Vodafone winkel andere voorwaarden heeft.

Ik zou in ieder geval een privé bericht sturen via Facebook of Twitter en daar eens vragen hoe het zit. Deze mensen kunnen het helemaal voor je uitzoeken en je daar een terug koppeling van geven. Denk dat je daar meer informatie uit kunt halen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Lars_xxl
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat een verhaal en begrijp je volkomen. Maar om er helemaal zeker van te zijn of de winkel, die jij bezoekt in Groningen, wel een Vodafone winkel is, kijk op deze lijst: https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml?gclid=CjwKCAjwr8zoBRA0EiwANmvpYDqYi4dJ...

Alle winkels die in deze lijst voorkomen zijn gewoon van Vodafone en niet van iemand anders. Vodafone is 100% eigenaar van alle winkels en er bestaan geen frendsize winkels bij Vodafone. Mocht je hem toch bij een andere winkel hebben gebracht, dan is dit je eigen verantwoordelijkheid en zou ik snel uitzoeken hoe dit zit. Mocht je daar je toestel terug willen en ze reken er geld voor, dan hebben ze kosten gemaakt en moet je dat echt met die winkel uitzoeken. Ik kan je daar natuurlijk niet mee helpen (ben ook alleen maar een klant die je hier helpt).

Elke GSM winkel die Vodafone verkoopt mag natuurlijk wel een logo van Vodafone tonen, maar geen groot logo om te doen aanzien als een Vodafone winkel (maakt eens een foto en plaats hem hier online).

In de lijst kan je zien waar er wel een Vodafone winkel zit, ga daar met je toestel heen, als je die nog terug hebt gekregen. Verder zou je nog eens contact kunnen opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen zijn van Vodafone en wie weet kunnen ze met je mee kijken of mee denken wat je het beste kan doen. Succes in ieder geval en laat nog even weten wat de uitslag is.
Lars_xxl
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou het was de Vodafone winkel aan de dierenriemstraat 218 Groningen wat volgens Vodafone dus echt een Vodafone winkel is zie ik net.
Maar toch beweren ze in die Vodafone winkel dat zij een ander beleid hebben.
Dus dan maken ze daar Vodafone ten schande en zou ik als ik Vodafone was daar onmiddellijk wat aan doen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Goed, ik kon natuurlijk eerst niet zien welk adres je had. Maar je hebt gelijk, het is een Vodafone winkel. Op dit moment is daar niet zoveel aan te doen via de Community omdat wij hier als klanten onder elkaar helpen en hier kan ik niet zoveel mee doen.

Je zult dus echt even een berichtje moeten sturen naar Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen je prima verder helpen of de klantenservice van Vodafone. Het blijft natuurlijk heel vervelend als je als klant niet weet waar je aan toe bent. Kan me ook niet voorstellen dat deze Vodafone winkel andere voorwaarden heeft.

Ik zou in ieder geval een privé bericht sturen via Facebook of Twitter en daar eens vragen hoe het zit. Deze mensen kunnen het helemaal voor je uitzoeken en je daar een terug koppeling van geven. Denk dat je daar meer informatie uit kunt halen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ons een bericht gestuurd via Social Media Lars_xxl ?
Lars_xxl
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb alleen hier een bericht heen gestuurd.
en dat bericht heb ik gekopieerd en ook naar de Vodafone chat gestuurd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Lars_xxl hebben mijn collega's via de chat je verder geholpen?
Lars_xxl
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo steven ja kirsten en Iris hebben mij goed geholpen hoor.
Ik kom net bij de Vodafone winkel in paddepoel vandaan en werd deze keer erg goed geholpen.
mijn Nokia was niet meer te repareren en ik kreeg zonder problemen zo een nieuw toestel mee.
waar ik erg blij mee ben.
ik kreeg er ook nog een beschermhoesje gratis bij.
ze waren vriendelijk en beleefd .
Dus ik had het toch mis het is wel degelijk een Vodafone winkel.
iedereen hartelijk bedankt voor de hulp.

met vriendelijke groet


Lars Bauman.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Lars_xxl
Wat goed om te horen dat je bent geholpen 🙂
Fijn dat je een nieuw toestel hebt en ook nog een hoesje, TOP!

Veel plezier met je nieuwe toestel en als er nog eens wat is, je weet de Community te vinden. En ook bij Vodafone winkel Paddepoel kunnen ze je in de toekomst vast heel goed verder helpen.

Fijne dag gewenst en bedankt voor het terug koppelen. Lees graag dat het goed is gegaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Fijn om te horen dat het opgelost is Lars_xxl
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Opgelost. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic