klaproos189

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

effe mijn verhaal kwijt

Ik moet echt effe mijn verhaal kwijt.

ik ben al jaren vodafone klant en hem momenteel 4 abbonemanten. ( ook voor mijn kinderen )
Voor mijn eigen abbonement betaal ik 65.95 per maand. voor de kinderen heb ik vodafone red abbo. ( totaal ruim 200 /maand ) altijd zeer tevreden geweest. Helaas zit ik nu door omstandigheden in grote financiele problemen en heb ik vodafone gebeld om te vragen of de abbo's verlaagd kunnen worden naar de goedkoopste mogelijkheid.
Na een keuze menu en best wel lang wachten kreeg ik medewerkster die me door zou verbinden... verbinding verbroken.. Opnieuw gebeld en inderdaad doorverbonden en situatie uitgelegd. Het voorstel wat ik kreeg was om mijn abbo van 65.95 om te zetten naar een vodafone red van 65 euro. Hiervoor zouden dan wel 50 euro kosten in rekening gebracht worden.
Toen ik de medewerker uitlegde dat ik zo dus alleen maar duurder uit was.( en mijn finaciele problemen dan alleen maar groter werden ) kreeg ik t advies om via de schuldhulpverlening en de dan aangewezen bewindvoerder maar opnieuw contact op moest nemen met vodafone afdelling loyalty.
Hij wenste me nog wel een prettige dag.
Ik doe mijn best om alles op een rijtje te zetten maar krijg dus weinig medewerking van vodafone.
Dit wilde ik even kwijt...
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi klaproos189,

Wat jammer om te horen dat je op dit moment financiële problemen hebt. Het is normaal niet mogelijk om tussentijds je abonnement te wijzigen. Je hebt immers een contract, en meestal ook een bijbehorende telefoon. Met het abonnement betaal je deze eventuele telefoon ook af. Echter is het uit coulance soms wel mogelijk om je abonnement te verhogen of te verlagen. Hier zijn bepaalde voorwaarden aan verbonden. Afhankelijk van jouw persoonlijke situatie is het soms mogelijk om een betalingsregeling aan te vragen. Bel voor meer informatie 1200 of 1201 (mobiele telefoon) of 0900 0944 (vaste lijn), kies de optie 'Betalingen' en een van onze medewerkers helpt je verder.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Webink: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/wijzigen.shtml

Hallo klaproos189,
In aanvulling op het antwoord van Moderator Marc-
Open bovenstaande weblink eens.
Daar staat onder andere:

(begin van de quote)

Minder minuten, sms of data

Je kunt je abonnement verlagen als je langer dan 6 maanden geleden je abonnement hebt aangesloten of verlengd. Dit kost eenmalig € 50.
(einde van de quote)

Ik ben zelf van mening dat het aan de hand van deze informatie ook mogelijk is te verlagen (downgraden) naar een goedkopere abonnementsvorm. Dus goedkoper dan de telefonische klantenservice jou in eerste instantie heeft aangeboden.

Ik ben het niet eens met het antwoord van Vodafone Moderator Marc-
Want en een betalingsregeling en je reguliere abonnementskosten voor de komende maanden, is helemaal niet meer op te brengen. Zeker niet als je het niet breed hebt.
Het biedt geen structurele oplossing.

Je abonnement overdragen aan iemand anders (familie-lid ???) is natuurlijk ook mogelijk. Dan ben jij vrij om een goedkope (Vodafone) prepaid af te sluiten.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic