MarcoV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

edge en gprs Iphone 5s

Goedemiddag,

1 maand geleden heb ik mijn Vodafone abonnement verlengd en heb nu een Iphone 5S (voorheen Iphone 4S).
Als ik bij mij thuis buiten (postcode 5237 WX) ga staan heb ik sinds de verlenging een zeer slechte internetverbinding (E of gprs). Op verzoek van Vodafone mijn netwerk hersteld en de telefoon regelmatig uitgezet, dan zou dit probleem verholpen zijn. Maar het netwerk blijft slecht.
Heeft iemand hier ervaringen mee of een oplossing voor?

Groeten.

3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé MarcoV,

Je kunt eens een andere simkaart in het toestel testen. Is het bereik dan nog altijd slecht? Dan zou het aan de antenne van je telefoon kunnen liggen. Als het wel werkt met een andere simkaart, weet je dat je je simkaart moet laten vervangen. Test het eens uit?
Radiooh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit probleem al ruim een jaar met me iphone 4s. Geen telefoon bereik als ik 3G heb en wel telefoon bereik als ik gprs heb. Of vaak zelfs helemaal geen service. (Alleen 112 kunnen bellen)
Toestel reperatie werkte niet en onruiling ook niet.
Heb een simkaartwissel gehad en ben inmiddels over naar een iphone 5c en heb nog altijd nauwelijk bereik.
Niemand doet hier iets mee, iphone schuift t af op de provider en vodafone stuurt je weer naar iphone.
Het is echt K U T, als je wel elke maand 45 euro betaalt maar je steeds de tekst "geen service" in beeld heb staan.
Ik ga nu binnekort over naar HI en ik hoop dat ik dan waar krijg voor mn geld!!!
paulzuurbier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem met mijn nieuwe abonnement en de iphone 5s. Ik heb de iphone los gekocht bij apple in Nederland. Mijn vorige abonnement was op het KPN netwerk met dezelfde telefoon en daar had ik dit probleem niet. Ik vind het vreemd want volgens de dekkingskaart van Vodafone is heel Nederland voorzien van 3G. Ik heb ook de instellingen gecontroleerd en de telefoon opnieuw opgestart, maar dat helpt niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic