Hey,
ik had dus deze ochtend een melding gekregen dat ik mijn eSIM kon activeren
Dus ik scan de QR code en de ePIN en krijg een melding dat er een eSIM voor vodafone NL kan activeren voor deze iphone, maar elke keer als ik op doorgaan klik zegt ie dat ie toch niet geactiveerd kan worden??
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? ik geprobeerd om via de klantenservice de sim te laten activeren maar dat heeft helaas niks uitgehaald
Hi @Dion Vermeer, welkom hier!
Wat leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten. Als ik je gegevens controleer dan lijkt het toch gelukt te zijn om de eSIM te activeren 🙂
Goedemorgen @Cecilia
Dat vind ik dan raar want ik krijg nog steeds de bijgevoegde meldingen zonder in het netwerk te komen 😔
@Dion Vermeer Ik heb je even een privébericht gestuurd. Hopelijk lukt het wel via die weg! 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.