Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,211Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Sms over extra data gehad. Alleen-lezen Opgelost

Momenteel heb ik 500mb data dat wordt verdubbeld tot 1 gb vanwege ook ziggo klant. Nu krijg ik een SMS waarin wordt vermeld dat ik vanaf nu 1 gb data krijg, waar ik niets voor hoef te doen. Maar ik ha...

RMB24 door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

nieuwe topic oud probleem Alleen-lezen Opgelost

mijn samsung J3 geeft dezelfde storing als in 2019, Google play-services stop steeds, kan geen google app openen op mn scherm, en van de oplossingen hier toen gegeven werken niet meer…….

Annejoy door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

MaandBundel 6G stopt na 1e gebruik. Alleen-lezen Opgelost

MaandBundel 6G stopt na 1e gebruik. Gisteren gekocht, 1 appje gekregen en werkt nu niet meer . In myVodafone zie ik de bundel wel. Samsung J5. Wie helpt mij?

Red Essential Alleen-lezen Opgelost

Hallo. Ik heb vodafone red essential, icm met ziggo 10GB data. Nu zie ik op de vodafone site bij red essential 20GB data. Ik neem aan dat bestaande klanten dan ook die 20GB data krijgen ipv de 10 die ...

Boyv89 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fout op zakelijke website Alleen-lezen Onopgelost

Hé @Steven ik reageer even via een nieuw topic omdat ik niet op mijn eigen topic kan reageren Jij vroeg om de link: https://www.vodafone.nl/zakelijk/shop/mobiel/telefoon/?filter=apple&utm_source=gdn__...

BvanWijk door Stamgast
  • 51 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 20 Likes

Ik kan niet reageren op mijn eigen topic Alleen-lezen Opgelost

Ik kan niet reageren op mijn eigen topic daarom start ik maar even een nieuwe er staat ook een (blauw) slotje bij edit: ik plaats hem nou in een ander topic en ik kan nu wel reageren de andere topic’s...

BvanWijk door Stamgast
  • 51 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 20 Likes

klantenservice Alleen-lezen Opgelost

klantenservice is totaalonbereikbaar.zelfs de chatservice is geschrapt

Foutje op de zakelijke website Alleen-lezen Opgelost

Ik volg Vodafone op Facebook en Instagram en ik klikte de advertentie aan en toen zag een foutje op de zakelijke website van Vodafone

BvanWijk door Stamgast
  • 51 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 20 Likes

Verzekering toestel Alleen-lezen Opgelost

Bij controle zie ik een garant verzekering 5.50 euro op mijn rekening staan. Heb nu meer als 11 jaar Vodafone altijd prima Service nooit een verzekering afgesloten die heb ik zelf dus 2 verzekeringen ...

Janson door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Onbeperkt internet voor vakantie Alleen-lezen Opgelost

is het mogelijk om onbeperkt data voor maand  te kopen ivm met vakantie?

krijn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra 10 per 1 maart Alleen-lezen Opgelost

Per 1 maart zou ik 10GB extra krijgen volgens een bericht van jullie,maar ik zie ze er niet bij staan

251068 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Meer data sinds 1 maart Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb een sms gekregen en daar staat in dat ik kosteloos en meer data krijg is dat van jullie mvg melvin

Melvin113 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn account is beveiligd met een wachtwoord Alleen-lezen Opgelost

mijn account is beveiligd met een wachtwoord. Hier word ik steeds om gevraagd. Ik wil dat wachtwoord niet. Hoe kom is er vanaf

yotess77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klopt het dat de gb's omhoog zijn gegaan? Alleen-lezen Opgelost

Beste mede-leden van dit forum, Sinds een week of drie ben ik ook een Vodafone gebruikster, dit bevalt me prima! Ben dus helemaal nieuw hier, en dit is dus ook mijn eerste gemaakte topic. Ik heb een S...

Data verhoging Alleen-lezen Opgelost

onlangs is er een dataverhoging van 2 GB aan abo’s toegevoegd. ik las ergens hier in de community dat uiterlijk 6 maart de verhoging gereed is. helaas zie ik de verhoging alleen bij 3 van mijn 4 abo’s...

Gino_G door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

simkaart bestellen nummer 2 Alleen-lezen Opgelost

Vandaag 06-03-2020 heb ik voor de 10e keer gebeld omdat ondanks de toezegging van 26 februari er nog geen bevestiging bij mij binnen was voor het cancelen van het simkaartje en het telefoonnummer. Na ...

Harrie5100 door Gedreven Ontdekker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Thetering hotspot in combinatie met Red Together Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, sinds ik geswitcht ben naar Vodafone kan ik mijn mobiel niet meer gebruiken als hotspot (thetering) ook al volg ik alke stapoen, mijn laptop kan geen geen internetverbinding krijgen. graa...

Rob_1953 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone app chatfunctie Alleen-lezen Opgelost

Voor de volgende update: Het zou mooi zijn als het mogelijk is om vanuit een chatnotificatie direct naar de chat in de app van myvodafone te gaan. Nu klik je er op en komt de app op de startpagina.

dfeenstra door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen