Steven wrote:
GerdeMan wrote:
Blokkel777 wrote:
Steven wrote:
Ik zal jullie feedback hierover intern aankaarten zodat mijn collega's weten dat dit speelt bij klanten. Dank jullie wel voor de feedback dan ook hierover.
Met alle respect, maar dit laat zien dat Vodafone ver verwijderd staat van zijn klanten. Uw collega's werken bij een bedrijf wat werkt met moderne telecom elektronica en moeten op de hoogte gebracht worden dat de markt gebruik wil maken hiervan ?Dit is de wereld op z'n kop naar mijn inziens. Een innovatief telecom bedrijf zou de markt voor moeten zijn.
Desalniettemin mijn dank voor het intern aankaarten. Wel heb ik grote vraagtekens naar het effect hiervan en plaatsvervangende schaamte dat dit zo moet gaan.
Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.
De Vodafone collega's zouden al langere tijd op de hoogte moeten zijn van de komst van de "e-Sim"!!!
Natuurlijk zijn mijn collega's op de hoogte van de E-sim. Met het aankaarten bedoel ik dan ook alleen dat er vraag naar is bij de klant!
Bij de e-sim zullen alle providers dit moeten ondersteunen voordat het er komt. Op dit moment ondersteund geen provider in Nederland dit.
Bijzonder, kom ik op de site https://support.apple.com/nl-nl/HT209096 het volgende tegen
dat bv in Duitsland alleen de providers Vodafone en Telekom de esim ondersteuren.
Ik mag aannemen dat er bv in Duitsland nog meer aanbieders zijn.
Dus dat er voor de ondersteuning van de esim alle providers nodig zijn lijkt mij daarom onzin!
En er is vraag onder de klanten, dus waar wachten we op?