mjs1987

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hallo mensen van Vodafone

Ik heb jaren gewerkt met een duo sim sinds deze week werkt hij niet meer na het verlengen van mijn abbo.
Hier baal ik wel van hoe kunnen wel dit oplossen?

M.v. G. Marcel schonewille
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@mjs87 ,

Sorry ik dacht dat u nog geen multisim had, en er nu wel in wou.

Op de volgende link staat uw antwoord:

heb je verlengd?

Bel ons even (1201). De simkaart is binnen één uur actief. Na activatie ontvang je een bevestiging per sms.
Of ga langs bij een Vodafone winkel. We activeren dan direct je simkaart.
Activeer je simkaart
Zorg dat je het volgende bij de hand hebt:

  • Je klantnummer
  • Je 06-nummer van je abonnement
  • Je rekeningnummer
  • Het simkaartnummer dat op de geleverde simkaart staat

Bekijk in context

6 Reacties 6
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @mjs1987 ,

Heb je het abbonoment wel verlengt in een abbonoment waarbij multisim mogelijk is?
mjs87

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen idee wanneer ik ik mijn abbo. Verleng ga ik er vanuit dat alles werkt zoals het hoort, ik hoef daar niet na te vragen, hoe kunnen wel dit zo snel mogelijk oplossen?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@mjs87 ,

Sorry ik dacht dat u nog geen multisim had, en er nu wel in wou.

Op de volgende link staat uw antwoord:

heb je verlengd?

Bel ons even (1201). De simkaart is binnen één uur actief. Na activatie ontvang je een bevestiging per sms.
Of ga langs bij een Vodafone winkel. We activeren dan direct je simkaart.
Activeer je simkaart
Zorg dat je het volgende bij de hand hebt:

  • Je klantnummer
  • Je 06-nummer van je abonnement
  • Je rekeningnummer
  • Het simkaartnummer dat op de geleverde simkaart staat
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@mjs87

Heb je bij je nieuwe abonnement een andere simkaart geactiveerd? Want dan werkt het duo simkaartje niet meer (deze heeft een ander simkaart nummer).
Ronaldos1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo geacht forumpanel,
Ik heb een abonnement van Vodafone Voordeel WEb 40 en ben overgegaan naar Vodafone SO Red 2 Essential. En heb altijd een DUO kaart set gehad voor mijn 2 telefoons. Mijn vraag is :moet je nu weer een
nieuwe set duo simkaart activeren met je nieuwe Vodafone SO REDS2 abonnement of zijn die oude duo simkaarten al goed voor het gebruik van Vodafone SO RED 2 Essential abonnement?
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Als je slechts je abonnement hebt verlengd dan blijft je je huidige simkaart gebruiken. Als dat een duo-sim was dan blijft dat ook werken.

Echter duo-sim is nog iets uit de vorige eeuw, oorspronkelijk bedoeld voor als je een autotelefoon en een handy had. Je mag maar 1 apparaat tegelijkertijd aan hebben staan, als ze je toch tegelijkertijd aan zet dan is het onduidelijk op welk toestel een binnenkomende telefoonoproepen uit komt. En mobiel internet werkt ook maar 1 toestel tegelijk, de andere krijgt dan een foutmelding. Red heeft de optie voor MultiSim, dat is ook 2 simkaarten maar dan kun je ze gelijktijd en onafhankelijk van elkaar gebruiken. De 2e simkaart is overigens alleen bedoeld voor mobiel internet, je kunt er niet mee bellen. Dus mogelijk is MultiSim een betere oplossing voor je?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic