stucie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

duo nano sim

ik heb via de klantenservice te horen gekregen dat er wel een nano duo sim er aan komt
4 Reacties 4
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi stucie, welkom op het forum. Het lijkt er op dat jouw bericht een reactie op iemand anders is, klopt dat? Je bent echter een nieuw onderwerp begonnen. Om te reageren in een discussie, kun je de knop 'Beantwoorden' gebruiken.

Op dit moment is er nog niets bekend over een duo nanosim. Wel is het zo dat als je bij een Red abonnement een Multisim bestelt, dat altijd een nanosim is. Daarbij zitten dan adapters voor microsim en gewone sim.
stucie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik dan ook een multisim bestellen zodat ik mijn oude gsm met adapter mee kan nemen naar de bouw en s'avonds en in de weekende mijn iphone 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je een RED abonnement? Dan kun je de Multisim hier zelf bestellen.
jwroelofsmartie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik hebt ook een duo sim met mijn oude iphone 4 met nokia 6230i mijn is gezegt dat het kan maar helaas het gaat niet maar ik laat het er niet bij zitten van dag weer gebeld en nu zegt deze damen dat ik met mijn oude kaart naar phone hous kan gaan en daar de oude sim moet laten knippen naar nano die weer laten actieveren en dan kun je weer met twee telefoons kan bellen ik gaat hey morgen midag laten doen en laat het wel weten of het gelukt is groetjes martien
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic