Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,323Oplossingen
  • 1,789Discussies
  • 84.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Bereik is waardeloos Alleen-lezen Onopgelost

Al enkele maanden heb ik op meerdere adressen waardeloos bereik.Niet enkel binnen zoals medewerkers gelijk suggereren het slechte bereik is dus buitenshuis.Word er wel een beetje chagrijnig van dat he...

i cloud Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Nokia lumia 800 simlock vrij. Deze heb ik niet in een vodafone winkel gekocht. Mijn simkaart is wel van vodafone. En ik probeerde vandaag i cloud te installeren maar deze kon ik niet vinden...

contract verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Beste heer/mevrouw, Gisterenochtend heb ik mijn contract verlengd bij vodafone. Ik heb hier echter geen bevestiging of iets in die richting van gekregen. Wel is mijn abbonement per direct veranderd, t...

Slecht tot geen 3G bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds enkele dagen heb ik enorm problemen met mijn 3G verbinding. Ik heb wel een 3G in me scherm staan en ook bereik (3 streepjes), maar er gebeurt niks.Ik heb dit bij postcode Amsterdam Rembra...

500 MB aanbieding Alleen-lezen Opgelost

Ik heb laatst een smsje gekregen met daarin een aanbieding dat ik met mijn prepaid sim kaart voor een bepaald bedrag 500 MB kon krijgen voor 30 dagen nu heb ik gisteren een nieuwe telefoon gehaald en ...

Aanmelden iPad sim Alleen-lezen Onopgelost

Hoe meld ik me aan bij vodafoon met mijn iPad sim? Er word gevraagd om het gsm nummer. Dan willen ze een sms sturen. Maar inheb het ding niet in een telefoonzitten, past ook niet, micro sim. Hoe kan i...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen