lauko

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

door vodafone gebeld voor nieuw abbo. nog niks ontvangen.

Goedemiddag CREW,
 
4a5 weken geleden ben ik benaderd door een vodafonemedewerker voor een nieuw toestel en een nieuw abbonement.
Hier ben ik toen telefonisch mee accoord gegaan. Zij vermelde mij dat binnen ongeveer 2 weken mijn nieuwe toestel thuis geleverd werd. In de tussentijd ben ik verhuisd(dit ook aangegevend hebbende) en vermeld dat het geen probleem was als het op het vorige adres geleverd werd. Nu heb ik hiervan nog steeds geen bericht ontvangen, of mijn nieuwe mobiel ontvangen. Hoe zit dit? Ik zit er met smart op te wachten;)
 
Graag hoor ik van jullie met wat nu te doen??
 
Met vriendelijke groet,
Laura
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey lauko,

Alleereerst welkom op het forum.
In dit geval raad ik je aan om toch even met de klantenservice contact op te nemen zodat ze kunnen nakijken hoe het met je bestelling staat. Dit kan ik via het forum namelijk niet voor je nakijken. 😞

Bekijk in context

2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey lauko,

Alleereerst welkom op het forum.
In dit geval raad ik je aan om toch even met de klantenservice contact op te nemen zodat ze kunnen nakijken hoe het met je bestelling staat. Dit kan ik via het forum namelijk niet voor je nakijken. 😞
lauko
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dankjewel voor je reactie!! 
jammer dat dat niet via het forum nagekeken kan worden...
groetjes, 
Laura
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic