Wdh

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kon ik eindelijk vorige maand weer mb doneren lukt het nu weer niet snap er niets meer van doen ze dat nu express of zo maar wordt er niet goed van.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wdh 
Uiteraard vervelend wanneer je graag je data wilt doneren aan een goed doel, en het lukt niet. Je kunt er vanuit gaan dat Vodafone dit niet express doet, dat zou wel heel erg vreemd zijn. Maar dat snap je denk ik zelf ook wel 

Het is goed dat je hier een melding hebt gemaakt, dan kan een medewerker van Vodafone dit oppakken en doorgeven aan de juiste afdeling. Uiteraard kan je natuurlijk ook op de app aangeven dat het niet werkt. Wanneer je bij het doneren bent en het gaat mis, klik dan rechts boven in beeld op 24/7 en dan op feedback. Je krijgt dan een scherm waar je op kan aangeven wat er aan de hand is. Deze informatie komt op de juiste afdeling uit en je krijgt daar een terugkoppeling van. 

Ik heb zelf nog even gekeken of het hier bij mij werkt en ik kan je zeggen dat het bij mij wel werkt. Deze info schrijf ik hier voor de medewerkers, dan kunnen die dit ook lezen. Laten we hopen dat Vodafone het snel oplost voor je en dat je dan weer kan doneren.

Fijne Feestdagen gewenst alvast en veel ‘doneer’   plezier in 2020 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wdh 
Uiteraard vervelend wanneer je graag je data wilt doneren aan een goed doel, en het lukt niet. Je kunt er vanuit gaan dat Vodafone dit niet express doet, dat zou wel heel erg vreemd zijn. Maar dat snap je denk ik zelf ook wel 

Het is goed dat je hier een melding hebt gemaakt, dan kan een medewerker van Vodafone dit oppakken en doorgeven aan de juiste afdeling. Uiteraard kan je natuurlijk ook op de app aangeven dat het niet werkt. Wanneer je bij het doneren bent en het gaat mis, klik dan rechts boven in beeld op 24/7 en dan op feedback. Je krijgt dan een scherm waar je op kan aangeven wat er aan de hand is. Deze informatie komt op de juiste afdeling uit en je krijgt daar een terugkoppeling van. 

Ik heb zelf nog even gekeken of het hier bij mij werkt en ik kan je zeggen dat het bij mij wel werkt. Deze info schrijf ik hier voor de medewerkers, dan kunnen die dit ook lezen. Laten we hopen dat Vodafone het snel oplost voor je en dat je dan weer kan doneren.

Fijne Feestdagen gewenst alvast en veel ‘doneer’   plezier in 2020 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

@Wdh 

Onze excuses dat dit proces zo moeizaam verloopt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling als je iets voor een goed doel wilt betekenen. Om dit voor jou op te lossen moet er een case aangemaakt worden voor onze technische afdeling. Ik raad je daarom aan om even contact op te nemen met onze klantenservice hierover zodat zij voor jou een case kunnen aanmaken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is er inmiddels een onderzoek aangemaakt @Wdh? Mocht je willen dat wij dit doen, stuur mij dan via een privébericht de volgende gegevens:​​​​​​ naam, adres, postcode, mobiele nummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer. Zou je hier dan ook een screenshot kunnen uploaden van de foutmelding? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen reactie, topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic