Hoi @Wdh
Uiteraard vervelend wanneer je graag je data wilt doneren aan een goed doel, en het lukt niet. Je kunt er vanuit gaan dat Vodafone dit niet express doet, dat zou wel heel erg vreemd zijn. Maar dat snap je denk ik zelf ook wel
Het is goed dat je hier een melding hebt gemaakt, dan kan een medewerker van Vodafone dit oppakken en doorgeven aan de juiste afdeling. Uiteraard kan je natuurlijk ook op de app aangeven dat het niet werkt. Wanneer je bij het doneren bent en het gaat mis, klik dan rechts boven in beeld op 24/7 en dan op feedback. Je krijgt dan een scherm waar je op kan aangeven wat er aan de hand is. Deze informatie komt op de juiste afdeling uit en je krijgt daar een terugkoppeling van.
Ik heb zelf nog even gekeken of het hier bij mij werkt en ik kan je zeggen dat het bij mij wel werkt. Deze info schrijf ik hier voor de medewerkers, dan kunnen die dit ook lezen. Laten we hopen dat Vodafone het snel oplost voor je en dat je dan weer kan doneren.
Fijne Feestdagen gewenst alvast en veel ‘doneer’ plezier in 2020