ralf0354

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

deze telefoon is geblokkeerd

Ik heb vandaag een nieuwe prepaid sim kaart gekocht, in mijn telefoon gestopt en alles zoals het hoort. Toen wou ik naar een nummer bellen wat meer kost dan het normale tarief, namelijk zo'n internet betaal ding. Toen ik het nummer voor de aller eerste keer op mijn telefoon gedraaid had kreeg ik het bericht: "deze telefoon is geblokeerd, de verbinding word nu verbroken." Wat moet ik hier mee, ik vind namelijk dat ik van een nieuwe sim kaart kan verwachten dat ik er betaal dingen mee kan doen.
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat is inderdaad een rare melding, Ralf0345. Kun je nu helemaal niet meer met de simkaart bellen, sms-en of internetten? Kan het zijn dat je geblokkeerd bent voor dit bepaalde nummer?
ralf0354
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk eerder dat ik geblokkeerd ben voor dit nummer, wat vreemd is want ik had hem helemaal nog niet gebruikt. Ik kan de sim kaart wel gebruiken om te bellen/smsen. Wel krijg ik soms een keuze of ik 3g wil gebruiken en ik kies dan voor nee, het is een 0906 nummer als het er toe doet.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dit is in ieder geval niet vanuit ons geblokkeerd. We kunnen inderdaad wel een blokkade plaatsen voor 0906 nummers, maar je moet hiervoor bellen omdat de klantenservice deze erop te moet zetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic