Dat is inderdaad erg schrikken
Echter vind ik het knap dat iemand "altijd" op Wi-Fi zit. Aangezien dat met deze kosten niet mogelijk is.
Bekijk eens het volgende topic
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...Hier kun je precies zien hoe je telefoon kan instellen en hoe dit te voorkomen.Denk hierbij aan het afsluiten van apps,limiet instellen van je telefoon, slimme netwerk wissel etc.
Tevens kan het ook zo zijn dat een Wi-Fi provider storing heeft. Neem bijvoorbeeld ziggo de afgelopen dagen.
Het is de afgelopen tijd erg druk geweest bij de klantenservice. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ik raad je aan om het op een ander tijdstip te proberen of eventueel via de chat of op Facebook. Houd tevens de notificatie sms'jes bij de hand met de tijdstippen en de datum waarop deze verstuurd zijn zodat deze ook gecontroleerd kunnen worden.
Via my Vodafone kun je zien wanneer de data sessie hebben plaats gevonden. In jouw telefoon kun je zien waaraan onder gegevens verbruik.