chiel1974

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

databundel

Hoe kan het dat ik volgens mij een 2 gig databundel heb maar als ik 1 gig heb gebruikt al een waarschuwing krijg ? Bij mijn datbundel staat dat ik nog 908 mb over heb. Maar in de web extra nog maar 80 mb. Hoe zit dat nou precies vorige keer kreeg ik ook een rekening waar ik niet blijven j van werd.
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Jouw data-tegoed bestaat (bij MyVodafone) uit de volgende BloX:

* een basis data-tegoed, dat je onderaan in je tegoed-informatie vindt. Ter grootte van 1 GigaByte
* een zogeheten "Web 1 GB Extra BloX" dat meestal als een bolletje aan de rechterkant van je tegoed-informatie bij MyVodafone "zweeft" Ook ter grootte van 1 GigaByte.

Dezer dagen geeft MyVodafone bij zeer veel klanten de verkeerde data-tegoed informatie weer. Zodat je daarop niet meer kunt vertrouwen. Bij mij was die informatie over het resterende data-tegoed op 29 April 2014 weer correct weer gegeven. Maar dat is nog niet bij iedereen het geval.

Controleer je volgende Vodafone factuur daarom goed op het data-verbruik. Zowel binnen jouw 2 GigaByte data-tegoed. Als het eventuele verbruik buiten je maandelijkse data-tegoed.

Installeer ook een onafhankelijke data-registratie App. Zoals 3G Watchdog. Daarmee heb je iedere minuut van de maand / het jaar aktuele informatie over jouw GPRS-data-verbruik (3G en 4G). Deze App is gratis. En te downloaden uit de Google Playstore. Dan verminder je jouw afhankelijkheid van de MyVodafone App.

Succes !

Netwerker
chiel1974
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord ! Dus de info die Vodafone nu geeft klopt niet ! Ik had twee maanden geleden ook opeens eenmalig een veel hogere rekening, onverklaarbaar ! Ook in de specificatie kam in niet afleiden waar dat aan ligt, er staat alleen buiten gebruik ! Heeft dat er soms ook mee te maken ?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Chiel,

Er zijn op dit moment inderdaad problemen met het weergeven van het tegoed, echter heeft je rekening van vorige maand hier niets mee te maken. We zijn bezig om dit zo snel mogelijk op de lossen. Je kunt je het beste even aboneren op het volgende topic!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic