lelotus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

krijg net een berichtje dat ik geen data meer heb hoe kan dat, had net nog meer dan 150 gb

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes
6 Reacties 6
Heinzz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
lelotus wrote:

krijg net een berichtje dat ik geen data meer heb hoe kan dat, had net nog meer dan 150 gb

 

Idem, is er een storing?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @lelotus 
Heb je ook al in je My Vodafone app gekeken of online in je My Vodafone? Wat zegt die daar? 

Mocht je daar ook iets geks tegen komen dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je helpen door ze te bellen of door een chat te starten, als er voldoende chat medewerkers zijn. 

Dit is namelijk een klanten helpen klanten Community en daarom voor andere klanten niet mogelijk om voor je te kijken. Is het nu druk bij de klantenservice dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter (let op, die behandelen berichten op volgorde!). Ook via de app kan je met iemand nog spreken, mocht het nodig zijn. 

Succes in ieder geval en ik verwacht zelf een storing in het sms verkeer . Fijne Paasdagen en #BlijfThuis #BlijfGezond. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Vergeet mijn bericht!!!
Zie: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-301025
 

Er is een storing

Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes
Heinzz wrote:
lelotus wrote:

krijg net een berichtje dat ik geen data meer heb hoe kan dat, had net nog meer dan 150 gb

 

Idem, is er een storing?

Ja, er is een storing!
zie: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-301025

Karel1989

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We kregen net een sms binnen dat we 0 mb data hebben maar we hebben 130 GB en we kunnen niet inloggen op de app van Vodafone 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @Karel1989 
Dat klopt, er is een storing! 

Zie: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-301025

Zet je BloX Beperkt Internet aan, dan kan je zo ie zo op internet, al is het dan trager!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic