Fennytjuhh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contractdatum

Ik kan op My Vodafone niet zien wanneer mijn contract eindigt. Geeft aan bij aantikken dat er geen verbinding gemaakt kan worden en mijn belminuten worden niet bijgewerkt. Staat nog steeds op 400 min na gebeld te hebben. Lastig dit.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Fennytjuhh,

Gebruik je de app om in te loggen of via het internet?
Wat geeft hij aan als je bij de andere inlogt?
Het kan zijn dat het niet helemaal up to date is. Ik raad je anders aan om (als je de app gebruikt) deze te verwijderen en eropnieuw te installeren. Mocht dit niet werken raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat kan worden onderzocht en opgelost. Zij kunnen ook jouw tegoed en einddatum inzien.

Laat me even wet of het gelukt is.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Fennytjuhh,

Gebruik je de app om in te loggen of via het internet?
Wat geeft hij aan als je bij de andere inlogt?
Het kan zijn dat het niet helemaal up to date is. Ik raad je anders aan om (als je de app gebruikt) deze te verwijderen en eropnieuw te installeren. Mocht dit niet werken raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat kan worden onderzocht en opgelost. Zij kunnen ook jouw tegoed en einddatum inzien.

Laat me even wet of het gelukt is.

Groetjes stevied86
Fennytjuhh
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste stevie86

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en hij geeft alle gegevens weer. Helemaal top. Dank je wel. Ik had ook al naar jullie gebeld, de medewerker zei dat er storing was, maar dat vond ik raar want de rest deed het wel van My Vodafone. Jouw antwoord is perfect!!! Hij doet het weer. Groetjes Fenny.
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te horen dat alles weer werkt!

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic