baylan

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

combineren abonnementen

Ik had al een abonnement van vodafone. Nu heb ik een family abonnement erbij genomen met 3 nieuwe nummers. Mijn bestaande nummer zou in het nieuwe abonnement overgaan, maar nu betaal ik nog steeds apart voor mijn oude abo en mijn nieuwe family-abo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb zojuist het nummer omgezet naar het account met alle Red Together nummers. Je krijgt een factuur tot aan vandaag op het oude klantnummer. Op het nieuwe klantnummer zal de rekening ook iets anders uit zien. Je krijgt voor dit nummer op de factuur te staan vanaf vandaag tot het einde van volgende maand. De overige nummers worden over 1 maand berekend.

In My Vodafone zie je nu ook het nummer erbij staan. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag @baylan.

 

Groet,

Steven

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @baylan 
Oeps, dat is vervelend! Iets wat Vodafone voor je moet oplossen, dit kunnen we als klanten onder elkaar niet doen. Daarom mijn advies om contact op te nemen met de klantenservice (0800-0560) en te vragen wat er aan de hand is. Je kan ook even wachten tot er een Vodafone Community medewerker online komt en je misschien verder kan helpen om te kijken wat er nu aan de hand is. 

baylan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Energieboy 

Bedankt voor je antwoord. Ik heb al via chat nu een nieuwe case laten aanmaken, nu voor de 3e keer. De vorige 2 aanvragen zijn gesloten zonder reden, begreep ik van de medewerker zojuist.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh, lekker handig weer. Afsluiten zonder reden, jakkes!
Goed dat je een nieuwe case hebt laten aanmaken en dan is het nu weer wachten. De mensen van de community kunnen dan ook niet veel meer doen dan afwachten. Succes en laat nog even weten of het is gelukt en als het te lang duurt, trek hier nog even aan de bel. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te lezen dat je het hebt aangekaart @baylan. Mocht er nog iets zijn wat wij voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Mag dit topic op slot @baylan ? Of wil je het nog even openlaten totdat je reactie hebt over jouw case? 

baylan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sharon wrote:

Mag dit topic op slot @baylan ? Of wil je het nog even openlaten totdat je reactie hebt over jouw case? 

Hi @Sharon 

Ik heb nog geen reactie gehad van Vodafone, ik zou dat wel eerst willen afwachten. Dank je..

Groeten,

Murat

 

baylan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heel slecht van Vodafone. Voor de derde keer wordt de case gesloten, zonder deze op te lossen en zelfs mij in te lichten dat ze de case, zonder oplossing of opvolging.

Mijn abonnementen zouden gecombineerd worden. Nu al voor de 3e keer een verzoek gedaan hiervoor; en voor de 3e keer is de case gesloten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels hierover contact gehad met onze collega's of wil je dat wij met je meekijken hiervoor @baylan?

baylan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven wrote:

Heb je inmiddels hierover contact gehad met onze collega's of wil je dat wij met je meekijken hiervoor @baylan?

Heel graag @Steven . Ik kom er niet uit bij ze. Ze zeggen steeds dat ze het oppakken en vervolgens wordt er niets mee gedaan. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:
naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Daarnaast heb ik nodig het mobiele nummer waar het gewone abonnement op staat en de nummers waar Red Together op staan.

Ik kan voor je kijken om de klantnummers samen te voegen maar dit kan ik alleen als alle andere gegevens exact hetzelfde zijn en er geen toestellening is @baylan
Omdat ik na 13.00 uur een week met vakantie ben, dan mag je hiervoor @Sharon contacteren. Mocht je liever willen dat ik het oppak, dan zal ik dit doen na mijn vakantie. Indien je voor 13.00 uur nog de gegevens stuurt, dan pak ik het nog vandaag op voor je.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb zojuist het nummer omgezet naar het account met alle Red Together nummers. Je krijgt een factuur tot aan vandaag op het oude klantnummer. Op het nieuwe klantnummer zal de rekening ook iets anders uit zien. Je krijgt voor dit nummer op de factuur te staan vanaf vandaag tot het einde van volgende maand. De overige nummers worden over 1 maand berekend.

In My Vodafone zie je nu ook het nummer erbij staan. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag @baylan.

 

Groet,

Steven

baylan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Super Steven, heel erg bedankt..

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic