Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik had al een abonnement van vodafone. Nu heb ik een family abonnement
erbij genomen met 3 nieuwe nummers. Mijn bestaande nummer zou in het
nieuwe abonnement overgaan, maar nu betaal ik nog steeds apa...
Steven wrote: Heb je inmiddels hierover contact gehad met onze collega's
of wil je dat wij met je meekijken hiervoor @baylan? Heel graag @Steven
. Ik kom er niet uit bij ze. Ze zeggen steeds dat ze he...
Heel slecht van Vodafone. Voor de derde keer wordt de case gesloten,
zonder deze op te lossen en zelfs mij in te lichten dat ze de case,
zonder oplossing of opvolging. Mijn abonnementen zouden gecombi...
Sharon wrote: Mag dit topic op slot @baylan ? Of wil je het nog even
openlaten totdat je reactie hebt over jouw case? Hi @Sharon Ik heb nog
geen reactie gehad van Vodafone, ik zou dat wel eerst willen...
Hoi @Energieboy Bedankt voor je antwoord. Ik heb al via chat nu een
nieuwe case laten aanmaken, nu voor de 3e keer. De vorige 2 aanvragen
zijn gesloten zonder reden, begreep ik van de medewerker zojui...