josm48

Ontdekker
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

cloud niet bereikbaar

Ik had cloud. Nu toestel stuk. Nieuwe zelfde type probeer ik cloud te downloaden, krijg ik melding dat mijn toestel niet geschikt is voor deze app.... Het gaat om een samsung galaxy s plus gt i9001. Mooi in de aap gelogeerd zo dus. Kan ik nog ergens anders vodafone cloud downloaden zonder deze belemmering.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
josm48
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Goed antwoord, bedankt BasT!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @josm48

Waarschijnlijk moet de app nog voor jouw toestel geoptimaliseerd worden. Je kunt via de website wel de pc client downloaden. Dan kom je in ieder geval aan je gegevens.
josm48
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Mooi, bedankt voor je hulp. Wel gek bij een zelfde toestel toch een foutmelding van Google Play bij selectie van de app "toestel niet compattible met cloud app"
Nog een vraagje, ik heb dit nog nooit eerder gedaan, dus: Gaat de inhoud van mijn pc dan ook naar de Cloud? Dat kan ik dan eerst instellen/beletten neem ik aan.

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Jos, nee, er gaan geen gegevens van je PC naar de cloud tenzij je ze zelf er naartoe kopiëert. Het PC-programma maakt een soort netwerk-schijf op je PC. Je ziet na installatie en inloggen in de verkenner een extra "harde schijf" met daar in voor elk toestel dat aan je cloud-account was gekoppeld een aparte map. Ik heb zelf een tablet en een telefoon, dus ik zie op harde schijf "Vodafone Cloud" twee mappen. In die twee mappen zit dan alles wat ik vanaf dat toestel naar de cloud had geupload.

Gegevens vanaf je PC in de cloud zetten is dus zo simpel als iets naar één van die mappen kopiëren en gebeurt dus ook alleen wanneer je dat zelf doet, nooit automatisch 😄
josm48
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Goed antwoord, bedankt BasT!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
No problem 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic