Marleen59

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buitenlandboxen en bereiken maximale data

Voor de 2e maal in korte tijd in het buitenland. Wederom een bericht ontvangen dat mijn datalimiet is bereikt. Buitenlandbox XL is geactiveerd maar als ik mijn gegevens controleer heb ik daar nog steeds niets van gebruikt.
Verder blijkt bij controle dat ik ineens een zakelijk contract heb. Heel bijzonder.
Inmiddels loopt de rekening lekker op en krijg ik het niet voor elkaar om contact op te nemen met vodafone. Misschien dat dit lukt. Bellen met 1200 is van hieruit geen mogelijkheid.
Heeft iemand een idee hoe verder?
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Marleen59,

Via het Forum is het lastig om aan te geven wat er aan de hand is. Ik zie dat je nog geen reactie hebt gekregen van andere gebruikers. Ervaar je wel nog altijd deze problemen?

Je kunt ons ook bereiken via chat, Twitter of Facebook. Kijk voor alle mogelijkheden voor contact met de klantenservice op deze site.
Marleen59
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ha Marc, bedankt voor je reactie. Ik ben vanmorgen thuis gekomen en vanmiddag langsgegaan bij de winkel. Bleek dat gegevens verkeer wel was uitgezet maar dat onder meer facebook niet goed was afgesloten en doorging met zoeken en laden. Inmiddels een spoedcursus gekregen hoe hiermee om te gaan. Het bereiken via fb, chat en twitter lukte vorige week op geen van de genoemde mogelijkheden. Hoorde vandaag dat ik de problemen heb gehad ten tijde van de migratie van Vodafone.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Marleen59

Heel vreemd dat het je niet is gelukt om ons te bereiken via Facebook en Twitter. Daar zijn we namelijk 24 uur per dag bereikbaar. Dan moet je ons natuurlijk wel een berichtje sturen en je account niet op privé hebben staan. Anders kunnen we je berichten niet lezen. 😉

Facebook zal trouwens op de achtergrond altijd data blijven verbruiken. Check bijvoorbeeld eens of je meldingen krijgt als je een bericht ontvangt via Facebook of als je wordt genoemd in een bericht van iemand anders. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor WhatsApp. Als je telefoon dat niet zou doen zou je bijvoorbeeld ook niet te zien krijgen dat je een WhatsApp binnen krijgt. Je krijgt de meldingen hiervan juist doordat je telefoon op de achtergrond altijd nieuwe gegevens binnenhaalt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Verouderd topic, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic