vishu

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buiten mn bundel zitten.

Hallo,

Ik heb genoeg beltegoed maar blijkbaar alsnog buiten mn bundel gezeten terwijl ik heel weinig heb gebeld.. ik heb ook geen speciale nr's gebeld. Hoe kan dit?
2 Reacties 2
LarsH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, ik bel zo goed als nooit maar sta toch 75,- euro buiten mijn bundel terwijl ik 4,- binnen mijn bundel gebruikt heb. (heb nu nog 19,- tegoed in mijn bundel) 

Daarnaast kreeg ik vandaag een sms dat ik 75% van mijn datavolume gebruikt heb van mijn limit. Dit limit is ook niet terug te zien op mijnvodafone, volgens mijnvodafone heb ik nog 1024mb tegoed & 500 smsjes beschikbaar. 

Ik vind dit erg vreemd, ook aangezien ik nooit iets gedaan heb waardoor ik buiten mijn bundel zit en zal waarschijnlijk eerst moeten betalen voordat ik een mogelijke indicatie krijg wat nu het probleem was... 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Vishu & LarsH,

Allereerst welkom op het forum!

Fijn dat jullie ons hebben weten te vinden om jullie vraag beantwoord te krijgen. Kosten buiten de bundel kunnen verschillende oorzaken hebben zoals gebruik naar/in het buitenland, servicenummers etc. De precieze kosten kunnen jullie zien op een (online) gespecificeerde factuur.

Met betrekking tot de weergave van je tegoed op My Vodafone kun je het beste even contact opnemen met onze collega's van Facebook, Twitter of Hyves. Zij kunnen dit nader voor je bekijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.