Hallo
jordyke94 Voor het instellen van belminuten-limieten en sms-hoeveelheid-limitieten en maandelijkse data-verbruik-limieten kun je beter vertrouwen op Apps, die daar speciaal voor gemaakt zijn.
Dan kun je zelf precies de limiet instellen, als de bundels die maandelijks in je abonnement zitten. En instellen dat de App automatisch jouw verbruik stopt bij het bereiken van de ingestelde limiet.
Er zijn veel Apps die dat kunnen, bijvoorbeeld:
* Call Meter 3G (gratis)(voor belminuten, sms-hoeveelheid en data-verbruik-hoeveelheid)
* 3G Watchdog (gratis versie)(voor data-verbruik-hoeveelheid)
* 3G Watchdog PRO - Data Usage (betaalde versie met veel meer mogelijkheden ; €2,69)
* Callistics - Calls and Data Usage
* Call Time - Data Usage
* Onavo Data Count
* Data & Call Plan
Deze Apps zijn te downloaden uit de Google PlayStore voor het Android besturingssysteem.
Voor andere besturingssystemen zijn er soortgelijke Apps.
Download er maar een paar. En stel die Apps bij het begin van je abonnement correct in. Dat wil zeggen: bundels naar rato van het resterende gedeelte van de kalendermaand.
En daarna altijd op de eerste dag van de nieuwe kalendermaand.
Want dan krijg je je nieuwe belbundel en nieuwe databundel bij Vodafone.
Succes!
Netwerker