miss_manta

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bombardement van berichten van Vodafone

Sinds afgelopen dinsdag krijg ik om de vijf minuten bericht dat mijn beltegoed geblokkeerd is en dat ik op moet waarderen. Om van die berichtjes af te zijn heb ik dat ook maar gedaan afgelopen dinsdag. Maar de berichten blijven maar komen. Wat is hier aan de hand?
2 Reacties 2
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
miss_manta

Ik kan begrijpen dat het vervelend is wanneer je sms berichten blijft ontvangen!
Heb je ook al een keer je toestel helemaal uitgezet en opnieuw aangezet?
Indien mogelijk batterij & simkaart verwijderen uit je toestel.

Het kan voorkomen dat een sms blijft hangen op een netwerk. Dit komt doordat een sms centrale geen bericht krijgt van het ontvangende netwerk dat het bericht al is afgeleverd.

Graag verneem ik of hiermee je sms bombardement is opgehouden 😄
Indien je de problemen nog steeds ervaart adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice.
https://www.vodafone.nl/support/contact/
Wij kunnen je tips&tricks geven maar niet inhoudelijk kijken of er een technisch probleem speelt.

Groetjes,
daims

miss_manta
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels heb ik de simkaart in een oude nokia gestopt. In eerste instantie zette hij alle SMS-berichten om, maar even later waren alleen de originele berichten nog over (dus alle kopien eruit) Vervolgens heb ik de SIM weer in mijn smartphone gestopt en alles leek goed tot ik een sms van een vriendin ontving. Dit bericht kopieert zich weer elk uur, ook als ik de berichten verwijder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic