dennis1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blox

hoi,
ik heb web blox aangevraagd op mijn Samsung galaxy en ook betaald.
Maar nu kan ik nog steeds niet op internet.
Wat moet ik nu doen?
5 Reacties 5
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Hoi Dennis,
 
De toegang tot internet is niet afhankelijk van een BloX. Waarschijnlijk staat er een instelling op je toestel niet goed. Met behulp van de Toestelhandleiding kun je de juiste instellingen vinden.
 
dennis1 schreef:
hoi,
ik heb web blox aangevraagd op mijn Samsung galaxy en ook betaald.
Maar nu kan ik nog steeds niet op internet.
Wat moet ik nu doen?


Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Caspar schreef:
Hoi Dennis,
 
De toegang tot internet is niet afhankelijk van een BloX. Waarschijnlijk staat er een instelling op je toestel niet goed. Met behulp van de Toestelhandleiding kun je de juiste instellingen vinden.
 

 
 

Behalve als er bijvoorbeeld een Bel+SMS abonnement op zit, of als de topicstarter het toestel los gekocht heeft en met een prepaid SIM gebruikt. Kan dus best wel van toepassing zijn in zijn situatie. 😉
 
Kortom Dennis, geef eerst even wat meer informatie over jouw situatie (abonnement, prepaid, welke vorm, etc), zodat we niet hoeven te raden maar je meteen corect advies kunnen geven.
 
Help ons jou te helpen 😉
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Mijn prepaid met los toestel werkt prima met internet, ook zonder BloX. Alleen is het met een BloX veel voordeliger. Bij een bel-smsabonnement betaal je €1,50 per MB. BloX is niet mogelijk, maar internetten wel.
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik heb geen zin om hier vliegen af te gaan zitten vangen, maar:
 
Internet Basis 200 MB
 
Deze voordeelbundel van 200 MB vervalt niet tot je de dienst zelf uitzet. De kosten betaal je automatisch via je maandelijkse rekening.
    Alleen mogelijk bijBel+Sms abonnement
  • Bel+Sms Sim Only abonnement
Jouw opmerking dat Internet Blox niet mogelijk zijn bij een Bel+SMS abonnement is dus niet correct.
 
Ik stel voor om nu weer terug te gaan naar het werkelijke onderwerp, namelijk of de Topicstarter aan zou willen geven wat zijn situatie nu exact is, zodat er een goed advies gegeven kan worden? Dat kunnen jouw instellingen zijn, het kan een aanpassing van de dienst zijn, het kan een kapot toestel zijn, het kan....zijn.
Blijft een feit dat voor een goed antwoord er meer info nodig is, nu zitten wij te gokken en verzanden in een discussie die off-topic is. 😉
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Inderdaad, Internet Basis had ik even gemist. Neemt niet weg dat je ook zonder BloX toegang tot internet hebt. Misschien is er ooit een blokkade geplaatst door de klantenservice.
Hopelijk reageert de Topicstarter nog, anders zullen wij het nooit weten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic