Rubbol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blokkade

Goedemorgen,

Ik heb een vraag ik ben te laat met betalen.
Ben pas net terug uit het ziekenhuis omdat ik een herseninfarct had heb pas net vanmorgen rekening kunnen overmaken dit moest voor 7 oktober gebeuren wilde net bellen om te laten weten dat de betaling is uitgevoerd maar dat lukt dus niet.
Kan ik dit ook via dit forum laten weten ?
En kan ik nu nog wel eventueel een ambulance bellen mocht het weer niet goed gaan met me of kan ik beter zo lang even een prepaid telefoon laten halen?

Mvg

Martin

5 Reacties 5
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

In dit topic vind je alle informatie over blokkades. En over hoe te handelen om die blokkade op te laten heffen. Dat gaat niet via dit openbare Forum.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-Je-Abonnement/Blokkades-Alle-ins-amp-outs/td-p/252311

Als je hebt betaald, dan wordt je automatisch weer aangesloten na ongeveer twee werkdagen.

Als je sneller wilt worden her-aangesloten. Dan moet je met een andere mobiele telefoon het telefoonnummer : 06 - 54 50 01 00 bellen. Na controle van jouw gegevens de de betalingsgegevens, kun je dan binnen enkele minuten weer worden aangesloten.

Een prepaid SIM-kaart van een andere telecom-provider is in geval van hoog-urgente mogelijkheid tot tele-communicatie altijd aan te bevelen. Zorg wel voor voldoende saldo op die prepaid SIM-kaart.

Het nationale noodnummer kun je echter ALTIJD bereiken. Ook via de Netwerken van andere telecom-providers. En zelfs zonder SIM-kaart.

Succes!

Netwerker
Rubbol
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de uitleg.
Heb net geprobeerd te bellen met klantenservice maar heb na 21 minuten in de wacht de handdoek maar in de ring gegooid. Zit me al weer veel te veel op te winden.
Geen zin om nog een keer op de braincare te belanden voor zo'n onzin????

Ik zie het allemaal wel
Patricia_Patch

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

ik had een blokkade op mijn telefoon.
Ik heb hierover met jullie gesproken.
Nu zie ik mijn nieuwe rekening en heb ik ineens € 55,00 blokkade verwijdering.
Telefonisch was mijn gezegd, door de omstandigheden, dat ik geen kosten hiervoor kreeg!

Nu heb helaas vorige week de brief weggegooit waar op ik aantekeningen had gemaakt met wie ik gesproken had!

Maar ik vind dit echt niet kunnen! Er wordt mij wat belooft en die belofte komen jullie niet na!

Ik zie dan ook graag dat die kosten worden gecrediteerd

Met vriendelijke groet,

Patricia van der Burgh
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Als iets toegezegd is moet het ook waar worden gemaakt. Dit ben ik helemaal met je eens. Echter vanuit hier kunnen wij niet in de systemen en dient dit via de klantenservice te gaan. Zij kunnen dit crediteren.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic